برپایی 354 مرکز فروش فوق‌العاده برای شب عید مردم کرمانشاه

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اعلام آمادگی 354 واحد صنفی و فروشگاه بزرگ در سطح استان برای برپایی فروش فوق‌العاده در ایام پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 16 February 2016
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اعلام آمادگی 354 واحد صنفی و فروشگاه بزرگ در سطح استان برای برپایی فروش فوق‌العاده در ایام پایانی سال خبر داد.

هاشم پیراینده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: با فراخوان‌هایی که از طریق اتاق اصناف و اتحادیه‌ها داده شد 354 واحد صنفی، فروشگاه بزرگ و زنجیره‌ای و تعاونی مصرف در سطح استان برای برپایی فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 14 مورد فروشگاه‌های بزرگ، 13 مورد تعاونی‌های مصرف و مابقی واحدهای صنفی در بخش‌های مختلف مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش و ... هستند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآوری کرد: 55 مرکز در شهرستان کرمانشاه، 21 مرکز در اسلام آبادغرب، 27 مرکز در گیلانغرب، 33 مرکز در سرپل ذهاب، 10 مرکز در قصرشیرین، 32 مرکز در پاوه، 20 مرکز در جوانرود، 30 مرکز در هرسین، 36 مرکز در صحنه، 13 مرکز در ثلاث باباجانی، 20 مرکز در کنگاور، 30 مرکز در سنقروکلیایی و پنج مرکز نیز در دالاهو به این منظور اعلام آمادگی کردند.

به گفته این مسئول، قرار است این مراکز و واحدهای صنفی از پنج تا 25 درصد به مصرف کنندگان تخفیف بدهند.

پیراینده زمان برپایی فروش‌های فوق‌العاده را نیز 10 اسفند تا 10 فروردین سال آینده اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکزی که فروش فوق‌العاده دارند با تابلو و بنر برای مردم مشخص خواهند شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه فروشگاه‌های بزرگ و معتبر به این منظور انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی از ثبات و آرامش در بازار فعلی کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم این ثبات همواره برای رفاه مردم برقرار باشد و کمبودی وجود نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار