تخریب برای کسب رأی

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: برخی فکر می‌کنند اگر نماینده دلخواهشان به مجلس نرود باید شورای نگهبان و دیگران را تخریب کنند.
کد خبر: ۱۸۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 24 February 2016
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: برخی فکر می‌کنند اگر نماینده دلخواهشان به مجلس نرود باید شورای نگهبان و دیگران را تخریب کنند.

به گزارش فارس، عبدالعظیم رضایی در جلسه توجیهی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان ملایر با اشاره به اینکه این انتخابات سی و دومین انتخابات در طول حیات انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: با برگزاری انتخابات بعد از پیروزی انقلاب مردم‌سالاری دینی و رفع تبعیض در کشور نهادینه شد.

وی با بیان اینکه در بحث اجرای انتخابات تجربه کافی توسط عوامل اجرایی وجود دارد، گفت: بسیاری از عوامل اجرایی انتخابات با توجه به سابقه حضور در دوره‌های گذشته از تجربه و مدیریت کافی در زمان برگزاری انتخابات برخوردار هستند.

فرماندار ویژه ملایر یکی از مهم‌ترین مباحث در این عرصه را سلامت برگزاری انتخابات دانست و افزود: با توجه به دوره‌های گذشته انتخابات در شهرستان، مشکلی در شعب و صندوق‌های اخذ رأی وجود ندارد اما نیاز است انتخابات با دقت و سلامت بیشتر برگزار شود.

وی خطاب به عوامل اجرایی انتخابات تصریح کرد: همه شما نمایندگان وزارت کشور در شعب اخذ رأی هستید و باید همه جوانب را در نظر بگیرید و با فرمانداری و نمایندگان فرماندار در طول برگزاری انتخابات هماهنگ باشید.

رضایی با اشاره به فضای سیاسی کشور گفت: این دوره از انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است، برخی فکر می‌کنند اگر نماینده دلخواهشان به مجلس نرود باید شورای نگهبان و دیگران را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه همه افرادی که از سوی شورای نگهبان تایید شده‌اند متعهد به نظام و انقلابی هستند، افزود: مردم باید در انتخاب خود دقت کنند تا از بین این افراد کسانی را که متعهدتر به نظام، توانمندتر و دارای مدیریت و پیرو ولی فقیه هستند انتخاب کنند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تعداد کثیر کاندیداهای مجلس در شهرستان ملایر گفت: این دوره از انتخابات رقابت‌ها فشرده است و همه طیف‌ها و گروه‌ها با سلایق مختلف حضور دارند؛ مطمئن هستیم مشارکت و حضور حداکثری مردم را در این انتخابات شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دقت نظر در آرای مردم بسیار مهم است، یادآور شد: یک رأی هم می‌تواند سرنوشت‎ساز باشد و با توجه به تجربیات دوره گذشته تعداد آرا با فاصله کم می‌تواند یک شخص را به مجلس بفرستد یا از ورود به مجلس بازدارد که نهایت دقت و هوشمندی در این زمینه یک ضرورت برای عوامل اجرایی است.

رضایی خطاب به عوامل اجرایی انتخابات خاطرنشان کرد: مراقب باشید رأی مردم حق‎الناس است، یک لحظه غفلت می‌تواند حق و حقوق دیگران را ضایع کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار