انتخابات در کرمانشاه "سالم" برگزار شد

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در کرمانشاه خوب و سالم توصیف کرد.
کد خبر: ۱۸۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 27 February 2016
رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در کرمانشاه خوب و سالم توصیف کرد.

مجتبی نیک کردار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه یکسری تخلفات جزیی مانند انجام تبلیغات در حوزه رای گیری در روز گذشته در سطح استان گزارش شد، گفت: این تخلفات چنانچه به سرعت قابل رفع بوده از سوی بازرسان انتخابات انجام شده است.

وی تصریح کرد: در موارد دیگر، تخلفات به مراجع ذیربط مانند هیات‌های نظارت، فرمانداری‌ها و قوه قضاییه گزارش شده تا آنها در خصوص برخورد با این تخلفات تصمیم‌گیری کنند.

نیک کردار خاطرنشان کرد: هیات بازرسی استان تنها کار بازرسی و شناسایی تخلفات را دارد و در خصوص نحوه برخورد با تخلفات دستگاه‌های دیگر تصمیم گیری می‌کنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده تخلفات صورت گرفته در استان در روز برگزاری انتخابات جزیی بوده، گفت: این تخلفات شامل تبلیغ و یا چسباندن پوستر کاندیداها در نزدیکی حوزه‌های اخذ رای بوده است.

وی تصریح کرد: گزارش‌های دیگری هم از طرف مردم و هم از طرف کاندیداها و یا بازرسان ما گزارش شده که همه آنها را به دستگاه‌های ذیربط گزارش کرده‌ایم.

نیک کردار افزود: برخی از این گزارشات ممکن است کذب و یا اتهام باشد و نیاز است که تحقیقات بیشتری روی آن صورت بگیرد که دستگاه‌های ذیربط این کار را خواهند کرد و چنانچه این تخلفات تاثیری بر رای کاندیدایی داشته باشد، قطعا دستگاه‌های مسئول رسیدگی خواهند کرد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه افزود: در مجموع می‌توان گفت روز گذشته انتخابات خوب و سالمی را در استان داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار