مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی :

دستاورد مذاکرات هسته ای حفظ اقتدار ایران در قبال زیاده خواهی استکباربود

موفقیت‌های شگرف دانشمندان ایرانی نمودی از خدامحوری و خودباوری جوانان این مرز و بوم است که در شرایط سخت تحریم، توانستند مقتدرانه و عزتمندانه، ایران اسلامی را در جمع معدود کشورهای دارنده این فناوری حیاتی به جهانیان معرفی کنند.
کد خبر: ۱۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 05 April 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ،پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی که برای دید و بازدید نوروزی در جمع مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق استان حاضر شده بود ، با بیان اینکه مهمترین دستاورد مذاکرات هسته ای، حفظ عزت و اقتدار ملت ایران در قبال زیاده خواهی استکبار جهانی بود از این مهم بعنوان فرصتی ارزشمند جهت رشد و توسعه بیش از پیش میهن اسلامی مان یاد کرد.

وی  با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای لوزان گفت: این موفقیت بزرگ بیش از هر چیز مرهون تصمیمات و سیاستهای مدبرانه و اندیشمندانه مقام معظم رهبری و شجاعت و تدبیر ریاست محترم جمهور و همچنین پایداری و مقاومت مردم غیور ایران اسلامی در مقابل خواسته نامشروع استکبار جهانی بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک این موفقیت به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و مردم شریف ایران؛ تصریح کرد: بدون تردید این فرصت مقدمه ای برای پیشرفت بیش از پیش جوانان این مرز و بوم بوده و باعث طلوع افقهای روشنی در فتح قله‌های علم و دانش در حداقل زمان ممکن در عرصه بین الملل خواهد داشت.

پاشایی ضمن اعلام حمایت مجموعه آموزش و پرورش استان از حصول توافق هسته ای، افزود: موفقیت‌های شگرف دانشمندان ایرانی نمودی از خدامحوری و خودباوری جوانان این مرز و بوم است که در شرایط سخت تحریم، توانستند مقتدرانه و عزتمندانه، ایران اسلامی را در جمع معدود کشورهای دارنده این فناوری حیاتی به جهانیان معرفی کنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش دیگری از سخنانش ضمن ابلاغ مراتب قدردانی خود و مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان استان  از تلاشهای تیم مذاکره کننده؛ افزود: دانش هسته‌ای، امروز نماد اقتدار ایران اسلامی شده است و مهمترین دستاورد آن در مذاکرات، حفظ عزت و اقتدار ملت ایران در قبال زیاده خواهی استکبار جهانی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار