آیت‎الله طبرسی: برخی به من تهمت ضدانقلابی زدند!

هر تهمتی به بنده و خانواده بنده زدند از آنها گذشتم اما از انگ ضدانقلابی بودن نمی‌توانم گذشت کنم، به بنده تهمت ضدانقلابی زدند و نمی‌توانم از این بداخلاقی کوتاه بیایم.
کد خبر: ۱۹۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 04 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، انتخابات امسال مجلس دهم شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اگرچه با شکوه و حضور مشتاقانه مردم همراه بود اما برخی خواص و یا طرفداران برجسته آنان در 2 انتخابات نتوانستند نمره اخلاق را در انتخابات به دست بیاورند.
آیت‎الله طبرسی امام جمعه ساری امروز با اشاره به بخشی از همین بداخلاقی‎ها گفت: از اینکه مردم مازندران بنده را برای سومین‌بار در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند سپاس‌گزاری می‌کنم اما به برخی بداخلاقی‌ها در زمان و فضای انتخابات گلایه و انتقاد جدی وجود دارد، و نمی‎توان آن را فراموش کرد زیرا در زمان انتخابات بعضی بداخلاقی‌ها نسبت به بنده شد و نمی‌توانم آنها را تحمل کنم.
هر تهمتی به بنده و خانواده بنده زدند از آنها گذشتم اما از انگ ضدانقلابی بودن نمی‌توانم گذشت کنم، به بنده تهمت ضدانقلابی زدند و نمی‌توانم از این بداخلاقی کوتاه بیایم.
تهمت ضدانقلابی تهمت و افترا بزرگی است، تلاش برای انقلاب وظیفه بنده بود و انتظار ندارم از بنده قدردانی کنند اما تهمت‌ ضدانقلابی بودنم را نمی‌بخشم.
به گزارش تابناک مازندران، این سخنان در حالی بیان می‎شود که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم، تخلفات بی‎سابقه از جمله درگیری طرفداران، جنگ لفظی کاندیداها و آغاز خرید رای از ساعت 9 صبح ویژگی منحصر به فرد انتخابات 7 اسفند 94 در ادوار انتخابات بود و تابناک مازندران در همان روز انتخابات لایه‎هایی از این تخلفات را با وجود حساسیت‎ها در گزارشی (اینجا) منتشر کرده بود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار