مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی ایلام سال آینده ارزیابی و درجه بندی می شوند

کارشناس مسئول دفتر بازرسی و ارزشیابی اداره کل بهزیستی ایلام از ارزیابی و درجه بندی مراکز دولتی و غیر دولتی این سازمان از سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 07 March 2016
کارشناس مسئول دفتر بازرسی و ارزشیابی اداره کل بهزیستی ایلام از ارزیابی و درجه بندی مراکز دولتی و غیر دولتی این سازمان از سال آینده خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام ،"مجید صابری" روز دوشنبه در خصوص این خبر افزود: این اقدام با هدف ارزیابی این مراکز در جهت ارایه خدمات دهی بهتر به عموم مردم و جامعه هدف انجام می شود. 

وی گفت: دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور در راستای بروز رسانی همه مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی اقدام به تدوین نظام نامه های نظارتی در هشت حوزه شامل ریاست، پشتیبانی، فناوری، پیشگیری، امور اجتماعی، توانبخشی، توانمندسازی، مشارکت های و مراکز و موسسه های غیر دولتی کرده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه با هماهنگی معاونت های تخصصی توسط کارشناسان بهزیستی شهرستان های تابعه از 12 بهمن به مدت یک ماه با حضور در همه مراکز دولتی و غیر دولتی، چک لیست های این طرح تکمیل و در آنها نقاط قوت، ضعف و پیشنهادات در ذیل هر یک از این نظام نامه ها ثبت شد.

صابری یادآور شد: پس از صحیح بندی، ویرایش و جلب و تعدیل نقطه نظرات کارشناسان ستادی و شهرستان ها همه نظام نامه ها در قالب چک لیست های مربوطه به دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور ارسال شدند.

وی گفت: اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال آینده همه معاونت های تخصصی در ستاد سازمان به استناد چک لیست های این طرح با حضور در همه مراکز بهزیستی اعم از دولتی و غیر دولتی اقدام به ارزشیابی و درجه بندی مراکز خواهند کرد.

صابری تعداد مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی این استان را که از سال آینده درجه بندی می شوند نزدیک 500 مرکز اعلام کرد و افزود: از این تعداد نزدیک 470 مرکز در اجرای اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده اند./م


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار