ساختمان شهرداری مرکزی شیراز در خیابان ساحلی

شهردار شیراز گفت: اوایل اردیبهشت ساختمان جدید شهرداری مرکزی در خیابان ساحلی به دست اعضای شورای شهر کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 06 April 2015

تابناک فارس به نقل از فارس؛ علیرضا پاک‌فطرت عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: امید داریم این ساختمان که 40 هزار متر مربع زیربنا و طرح توسعه دارد تا پایان همین دوره شورا افتتاح شود.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری شیراز مکان مناسبی برای سیستم اداری خود ندارد و ساختار اداری فعلی آن برای بودجه یکهزار و 800 میلیارد تا 2 هزار میلیارد تومانی مناسب نیست.

پاک‌فطرت ادامه داد: ما در این چند سال اخیر ساختمان‌های مختلف را از سر اجبار خریداری کردیم و مدیران شهرداری در ادارات مختلف در سطح شهر پراکنده هستند که این امر، معضلات متعددی ایجاد کرده که عدم کنترل کامل بر مجموعه، بالاتر رفتن هزینه از نگهبان، آبدارچی و اتلاف وقت از نتایج آن است که گاه برای یک جلسه باید با تاخیر به سبب ترافیک، مدیران شهرداری را به یک مکان آورد.

وی اضافه کرد: اصلاح ساختار نظام اداری باید امسال به جد دنبال شود و برون‌سپاری یکی از الزامات امر اصلاح است چنانکه سال گذشته با تمام تلاشی که شورا و شهرداری انجام دادند و بیشترین مصوبات و جلسات در همین زمینه بود، کل پروانه‌های صادر شده در شهرداری شیراز، دو میلیون و 260 هزار متر مربع بود که امید داریم امسال جهش کرده و آن را دو برابر کنیم.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: بحث بیمه‌ها، سخت‌گیری‌ها و رکود ساخت‌و‌سازها در کاهش صدور پروانه‌ها تاثیر داشته و امید داریم امسال با اصلاح ساختار اداری، روند صدور پروانه را تسهیل کرده و میزان آن را افزایش دهیم.

پاک‌فطرت بیان کرد: تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها در شهرداری ضرورت دارد تا امروز اگر می‌خواهیم در جایی پیاده‌روسازی کنیم به جای آن موزاییک کار نشود و یا این که احداث پارک‌ها یکسان بوده و در هر منطقه بنابر سلایق متفاوت نباشد.

وی ابراز داشت: در راستای مدیریت واحد شهری ابتدا باید مدیریت هماهنگ در بین مدیران خود شهرداری شکل بگیرد و همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری در آغاز سال آن را مورد تاکید قرار دارند نه تنها بین مردم و دولت بلکه بین مسئولان یک سازمان نیز محقق شود و از این رو اگر مدیری در شهرداری شیراز نمی‌تواند با معاونی کار کند باید خود از مجموعه کنار برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار