از آخرین وضعیت فوتبالیست سرباز فراری تا اظهارنظر جواد نکونام

او مدتهاست به ایران برنگشته اما جواد نکونام دوست صمیمی و همبازی این فوتبالیست نظر عجیبی در این مورد بیان می‎کند/ مهرداد ایران را دوست دارد!
کد خبر: ۱۹۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 08 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، ماجرای فرار مهرداد پولادی بازیکن مازندرانی‎الاصل تیمهای باشگاهی استقلال و اخیرا پرسپولیس تهران در حالی وارد دومین سال خود شده است که گویی قصد بازگشت به کشور را ندارد.

این بازیکن 30 ساله تیم ملی فوتبال کشور یکی از ده‎ها فوتبالیستی بود که در سال 1393 و در ماجرای رسوایی کارتهای پایان خدمت جعلی متهم به تهیه و ارائه مدارک غیرقانونی شده بود و پس از کش وقوس‎های فراوان با اصرار های برخی افراد در فدراسیون و تیم ملی به اردوی پرتغال دعوت شد تا دیگر به ایران باز نگردد.

مهرداد پولادی از بازگشت به ایران به همراه سایر ملی‌پوشان خودداری کرد و به کشور قطر رفته و مسئولان باشگاه فوتبال پرسپولیس را در تنگنا قرار داد که اجازه‌نامه انتقال وی به تیم الشحانیه این کشور را صادر کنند.

پولادی که والدینی کلاردشتی اما شناسنامه‎ای صادره از کرج دارد با سفر به کشور قطر ترجیح داد بدون سپری کردن خدمت سربازی همانند همه جوانان مستعد ایرانی در یک کشور حاشیه خلیج فارس به ورزش حرفه‎ای و کسب درآمد میلیاردی بپردازد.

اما در این شرایط که مهرداد پولادی مدتهاست به ایران برنگشته جواد نکونام دوست صمیمی پولادی با اظهارنظری عجیب در این مورد گفته من ترجیح می‌دهم در کارهای دوستانم دخالت نکنم، ولی اگر کمکی از دست بربیاید، دریغ نخواهم کرد. مهرداد به قطر آمد و با الشحانیه قرارداد امضاء کرد، آنها دنبال جذب من هم بودند و حتی مذاکره هم کردیم. اگر قرار باشد پولادی به ایران بیاید و سپس برای او مشکلاتی ایجاد شود، قطعا فیفا ورود خواهد کرد، چون او با الشحانیه قرارداد دارد. مهرداد به ایران بازخواهد گذشت، چون کشورش را دوست دارد و البته خانواده‌اش در ایران هستند. شما دیدید که مهرداد در اردوی تیم امید و ذوب‌آهن هم حاضر شد، چون برای او ایران مهم است. من معتقدم بعضی‌ها به مهرداد و بازیکنان سرباز کم‌لطفی می‌کنند. مشکلاتی که برای آنها به‌وجود آمد، تقصیر خودشان نبود و این مشکلات توسط یک گروه ایجاد شد. من معتقدم باید استعدادهای فوتبال ایران را قدر بدانیم و اگر آنها را از دست بدهیم خیانت به فوتبال کشور است.

به گزارش تابناک مازندران، باشگاه الشحانیه نیز با پذیرش پولادی شمارهٔ پیراهن۸۸ را در اختیار او قرار داد تا بازیکنی که مانند دیگر فوتبالیست‎های سربازفراری یا خدمت رفته، تمامی مراحل ورزشی خود از تیم‎های باشگاهی تا تیمهای رده ملی را با بودجه همین مردم و امنیت حاصل از مرزبانی سربازان ایرانی طی کرده بود اکنون خیال بازگشت ندارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار