آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با نهاوندیان:

دولت با بی‌انضباطی‌های مالی برخی بانک‌ها برخورد کند

یکی از مراجع تقلید ضرورت حمایت از تولید و ارتقا وضعیت اقتصادی در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم که با فعالیت‌های دولت، تولید در کشور رونق بگیرد.
کد خبر: ۱۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 07 April 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌ شیرازی در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام به رئیس جمهور اظهار کرد: امیدواریم که سال جدید را با خوبی آغاز کرده باشید.

وی بیان کرد: امیدواریم که در سال جدید شاهد نزول رحمت الهی باشیم و بارش باران در کشور بیشتر باشد و در عرصه کشاورزی بتوانیم پیشرفت‌هایی داشته باشیم.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه دولت به تقویت بانک مرکزی اظهار کرد: باید با بی‌انضباطی‌های مالی برخی از بانک‌ها برخورد شود.

وی ضرورت حمایت از تولید و ارتقا وضعیت اقتصادی در کشور را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: امیدواریم که با فعالیت‌های دولت تولید در کشور رونق بگیرد.

محمد نهاوندیان نیز در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی سلام رئیس جمهور را به این مرجع تقلید ابلاغ کرد و گفت:‌ دولت در مسیر اقتصاد و اشتغال برنامه‌های جدی دارد و امیدواریم که شاهد بهبود اوضاع باشیم.

وی با اشاره به اینکه تورم در کشور بسیار کاهش یافته است بیان کرد: خبرهای که از بازار بورس می‌رسد برای واحدهای تولیدی مثبت است.

رئیس دفتر رئیس ‌جمهور با اشاره به رونق بورس و استقبال سرمایه‌های خرد و کوچک از بازار سرمایه بیان کرد: نرخ تورم کاهش یافته و این امر زمینه ساز کاهش نرخ سود است و موجب پایین آمده نرخ تمام شده کالاهای تولید داخل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از موسسات فعالیت‌هایی داشته‌اند که بار آنها امروز بر دوش دولت است افزود: امیدواریم که با گشایشی که در رفع تحریم‌ها صورت می‌گیرد شاهد رونق صادرات باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار