همدان فاقد سالن اختصاصی تئاتر

بازیگر نمایش «پدرانه» با بیان اینکه در همدان سالن مختص تئاتر وجود ندارد، گفت: استقبال از نمایش‌های حوزه بزرگسال در همدان ضعیف است.
کد خبر: ۱۹۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 09 March 2016

بازیگر نمایش «پدرانه» با بیان اینکه در همدان سالن مختص تئاتر وجود ندارد، گفت: استقبال از نمایش‌های حوزه بزرگسال در همدان ضعیف است.

به گزارش فارس،سید معصومه زیوری ، با اشاره به اینکه استقبال از کارهای نمایشی بزرگ‌سال در همدان بسیار ضعیف است، اظهار کرد: با وجود تبلیغات زیاد در راستای اجرای نمایش‌های بزرگ‌سال اما استقبال مناسب نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای نمایش‌های بزرگ‌سال نیز چاره‌ای بیندیشند، افزود: با انجام تدابیر لازم اجرای نمایش‌های بزرگ‌سال با سالن‌های خالی مواجه نمی‌شود.

این کارگردان تئاتر با تأکید بر اینکه ملتی که به هنر تئاتر توجه کند، ملتی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: کسی که وارد مقوله نمایش می‌شود باید خود را برای هرگونه مشکلی آماده کند.

وی مشکلات حوزه نمایش را زیاد دانست و بیان کرد: نمایش «پدرانه» با وجود حضور در جشنواره استانی و همچنین جشنواره مهر کاشان بعد از گذشت چند ماه فرصت اجرا برایش فراهم شد.

زیوری خاطرنشان کرد: در همدان سالن مختص تئاتر وجود ندارد، چراکه همه سالن‌ها در همدان به جز سالن پلاتو به عنوان سالن همه‌کاره برای مراسم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازیگر نمایش «پدرانه» با بیان اینکه حرفه نمایش امنیت شغلی ندارد و هنرمندان این حوزه نمی‌توانند به عنوان یک شغل روی آن حساب کنند، اظهار کرد: نمایش‌های همچون پدرانه با مضمون و پیامی که دارند باید مورد توجه و حمایت دستگاه‌ها و متولیان امور فرهنگی قرار گیرند.

زیوری خاطرنشان کرد: امید است با حمایت و تلاش متولیان فرهنگ و هنر شهروندان همدانی با تئاتر بزرگ‌سال نیز همچون تئاتر کودک و نوجوان آشنا شوند.

نمایش «پدرانه» کاری از گروه راسپینا به کارگردانی فرهاد لباسی و بازی سیده معصومه زیوری، احمد جلیلوند٬ سمانه قصابانی و مرتضی تحصیلی به روی صحنه رفت و این نمایش در خصوص اختلافات فرهنگی، فکری و عدم ارتباط مناسب بین دو نسل است


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار