80 اکیپ راهور در محورهای استان زنجان مستقر می‌شود

رئیس پلیس راه استان زنجان از آماده شدن 80 اکیپ پلیس راهور برای پوشش محورهای استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: این تیم‌ها از روز 25 اسفندماه در محورهای استان مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 12 March 2016
علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با فارس در زنجان از برنامه‌ریزی پلیس برای اجرای طرح‌های نوروزی خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها از روز 25 اسفندماه عملیاتی می‌شود.

وی از آماده شدن 80 اکیپ پلیس راهور برای پوشش محورهای استان زنجان در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: نفرات حاضر در تیم‌های تشکیل شده پلیس راهور در گشت‌های نوروزی متفاوت است.

رئیس پلیس راه استان زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای تشدید کنترل رانندگان متخلف و معتاد در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: پلیس با چهره زنی نسبت به تست اعتیاد، قرص‌های روانگردان و مشروبات الکلی از رانندگان مشکوک اقدام می‌کند.

شیرمحمدی درج 20 نمره منفی در سابقه راننده، اعمال 400 هزار تومان جریمه و 6 ماه محرومیت از رانندگی را از جرائم پیش‌بینی شده برای رانندگانی اعلام کرد که تست آنها در مورد مشروبات الکلی، اعتیاد و مصرف قرص‌های روانگردان مثبت باشد.

وی با بیان اینکه رانندگان وسایط نقلیه عمومی در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس کنترل خواهند شد، ادامه داد: این کنترل در مورد رانندگان وسایط نقلیه عمومی تشدید می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به تصویب افزایش جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی گفت: این جرائم از روز 25 اسفندماه عملیاتی می‌شود.

شیرمحمدی از توقیف خودروهای رانندگان متخلف در صورت ارتکاب دو تخلف حادثه‌ساز در ایام نوروز خبر داد و افزود: خودروی رانندگان متخلف حتی اگر همراه خانواده باشند، ضمن اعمال قانون توقیف هم می‌شود.

وی از پاکسازی محور تهم – چورزق به لحاظ سنگ‌هایی که قابلیت ریزش در این مسیر را دارند، خبر داد و ابراز کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده این محور با استفاده از کوهنوردان پاکسازی شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به کار کارشناسی انجام شده برای احداث پاسگاه راهور در شهرستان طارم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این پاسگاه در تقاطع کوهکن احداث می‌شود.

شیرمحمدی اشراف داشتن به اغلب محورهای شهرستان طارم را از دلایل انتخاب محل مورد نظر برای احداث پاسگاه اعلام کرد و گفت: قابلیت دسترسی این محل بهتر از زمین‌های دیگری است که برای احداث پاسگاه در این هرستان پیشنهاد شده بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار