بارش برف و کاهش دما در اردبیل در راه است

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل بارش برف همراه با هوای سرد روزهای واپسین زمستان مناطق مختلف استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۹۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 14 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بر اساس هشدارهایی که پیش از ظهر امروز مدیریت بحران استان اردبیل صادر کرد از اواخر امروز با ورود سامانه ناپایدار به استان وزش بادهای تند همراه با بارش متناوب و افت 12 تا 16 درجه‌ای دما تا روز پنج‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

بر همین اساس بارش برف توام با سرمای هوا استان اردبیل را در روزهای آینده فرا می‌گیرد به طوری که از عصر فردا 25 اسفندماه بارش باران و برف همراه با کاهش دما به صورت ملموس تا روز پنج‌شنبه مناطق مختلفی از استان اردبیل را در برمی‌گیرد تا یک شرایط جوی متفاوتی را در این استان حاکم و شاهد باشیم.

اما اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: در روزهای نخستین سال جدید وضعیت جوی پایداری را در استان شاهد خواهیم بود و اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه طی روزهای جاری انجام می‌شود.

به گفته مسئولان هواشناسی استان در ایام تعطیلات نوروزی وضعیت جوی این استان به شکل آنلاین اطلاع‌رسانی می‌شود و همه ایستگاه‌های پایش جوی آمادگی دارند تا براساس مرکز پیش‌بینی و بسیج تمامی امکانات وضعیت جوی استان اردبیل به سرعت اطلاع‌رسانی شود.

هموطنانی که قصد سفر به این استان را دارند و عموم شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 134 از وضعیت جوی استان مطلع شوند تا بر همین اساس برای سفرهای خود تصمیم‌گیری کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان به صورت روزانه، میان هفته‌ای و در طول هفته اطلاع‌رسانی‌ها را انجام خواهد داد تا با کسب اطلاعات لازم هموطنان سفرهای خود را به استان اردبیل تدارک ببینند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار