فراخوان ثبت‌ نام انتخابات رئیس هیئت تیروکمان

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز نام‌نویسی متقاضیان برای تصدی‌ ریاست هیئت ورزش تیر و کمان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 08 April 2015

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز نام‌نویسی متقاضیان برای تصدی‌ ریاست هیئت ورزش تیر و کمان خبر داد.

به گزارش فارس ؛ رسول منعم اظهار کرد: در سال 93 شاهد برگزاری مجامع زیادی از هیئت‌های ورزشی بودیم که خوشبختانه روسای بیشتر هیئت‌های استان برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

وی افزود: در سال جدید تکلیف انتخاب روسای جدید چند هیئت باقی مانده نیز مشخص خواهد شد تا بتوانیم با برنامه بهتری وضعیت ورزش استان را در بعد همگانی و قهرمانی جلو ببریم.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: بر اساس تبصره 2، ماده 7 آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی از فردا چهارشنبه نام‌نویسی متقاضیان برای تصدی‌ ریاست هیئت ورزش تیر و کمان آغاز خواهد شد.

به گفته وی، متقاضیان برای ثبت‌ نام در این انتخابات از 20 فروردین 94 به مدت یک هفته کاری فرصت دارند تا مدارک خود را به دفتر امور مجامع اداره کل تحویل دهند.

منعم تصریح کرد: از شرایط احراز پست ریاست هیئت تیر و کمان اعتقاد به نظام و تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشـور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و همچنین دارا بودن تحصیلات فوق دیپلم به بالا خواهد بود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی باید با در دست داشتن فتوکپی از صفحه اول شناسنامه، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، فتوکپی از آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس سه در چهار و فرم ثبت نام به دفتر مجامع مراجعه کنند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همچنین ارائه برنامه پیشنهادی شامل (کوتاه‌مدت و میان‌مدت) و نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هم بر عهده علاقه‌مندان به ثبت‌نام است.

وی افزود: آگهی این فراخوان در روزنامه هگمتانه مورخه امروز سه‌شنبه به چاپ رسیده تا اطلاع‌رسانی به موقع در این زمینه صورت بگیرد
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار