شهرک پزشکان ؛ازنیازهای شهرهمدان

عضو شورای اسلامی شهر همدان، ایجاد شهرک پزشکان در همدان را ضروری دانست.
کد خبر: ۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 09 April 2015
عضو شورای اسلامی شهر همدان، ایجاد شهرک پزشکان در همدان را ضروری دانست.

به گزارش "همدان نیوز" حجتالاسلام و المسلمین سید مجید موسوی افزود: با توجه به رشد روزافزون سطح جغرافیایی و جمعیت همدان؛ سهولت دسترسی مردم شهر به خدمات عمومی، پزشکی، اداری و... همواره باید مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد و برای آنها چارهاندیشی شود.

وی با بیان اینکه هر یک از موارد مورد نیاز خدمات شهری نیاز به کارهای تخصصی دارد، اظهار کرد: امروزه در شهر تاریخی و فرهنگی شهر همدان، شاهد بینظمی‌هایی از نظر ساختمانهای اداری و پزشکی در نقاط پرتردد و زیبای شهر هستیم که باعث ایجاد مشکلاتی برای شهر و شهروندان شده است.

حجتالاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه خیابان بوعلی یکی از زیباترین خیابانهای ششگانه شهر همدان است، افزود: این خیابان به دلیل تجمع ساختمانهای پزشکان به یک بیمارستان بزرگ تبدیل شده که این موضوع، نارضایی و اعتراض شهروندان را به دنبال دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص اضافه کرد: عدم دسترسی آسان به خدمات پزشکی، عدم ساماندهی متخصصان در کنار یکدیگر، نبود سرویسهای بهداشتی عمومی، نبود اماکن تفریحی و استراحتگاه در کنار این اماکن، عدم سهولت تردد و پارک خودرو در رینگ مرکزی، مراجعه بیش از حد به مرکز شهر و... از جمله مشکلات ایجاد شده به دلیل وجود ساختمان‌های پزشکی در خیابان بوعلی است.

حجتالاسلام والمسلمین سید مجید موسوی اضافه کرد: با گسترش شهر و جمعیت شهری، مراجعه بسیاری از مردم شهر‌ها و روستاها، ایجاد شهرک پزشکان با مشارکت بخش خصوصی در رینگ دوم شهر و تبدیل شدن همدان به قطب پزشکی غرب کشور، نهتنها ضروری است بلکه باید این موضوع در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با بيان اينكه انتقال مطب پزشكان از ضروریات پيادهراهسازي خيابان بوعلی است، افزود: احداث شهرك پزشكان علاوه بر ساماندهي و رفع مشكلات اين بخش از لحاظ رونق اقتصادي برای شهر،  بسيار تأثيرگذار است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار