کاهش تعداد سفر‌های نوروزی اردبیل

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: مسافرت‌های نوروزی استان اردبیل از ۲۵ اسفندماه تا ۱۰ ام فرودین ماه کاهش ۶.۲۵ درصدی را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۰۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 31 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر،علی رحمتی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر تصریح کرد: سال گذشته از ۲۵ اسفندماه تا ۱۰ فرودین ماه ۱۱ هزار و ۳۴۶ سفر در اردبیل به ثبت رسیده که امسال تعداد سفرها با کاهش ۶.۲۵ درصدی به ۱۰ هزار و ۵۸۱ مورد رسیده است.

وی افزود: سال گذشته تعداد مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ذکر شده ۹۱ هزار و ۹۰۲ نفر بود که امسال این رقم به ۸۸ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده و افت چهاردرصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان مجموع ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان را سه میلیون و ۶۵۷ هزار مورد برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد ۶.۵ درصد تردد خودروهای سنگین و مابقی تردد خودروهای سبک است.

رحمتی با بیان اینکه اوج ترددها در روز شش فرودین ماه با ۳۴۶ هزار مورد به ثبت رسیده است، اضافه کرد: آمار خودروهای ورودی به استان از تمامی محورها در این ایام ۳۵۶ هزار دستگاه و آمار خودرو خروجی نیز ۳۱۱ هزار دستگاه خودرو است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار