اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به بازدید 20 هزار نفر از امامزادگان ملایر در تعطیلات نوروز، گفت: 10 نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری و خیمه‌ های معرفت حضور داشتند.
کد خبر: ۲۰۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 02 April 2016

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به بازدید 20 هزار نفر از امامزادگان ملایر در تعطیلات نوروز، گفت: 10 نفر مبلغ در طرح آرامش بهاری و خیمه‌ های معرفت حضور داشتند.

به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام "فیض‌اله اسدپور"در نخستین جلسه شورای اداری سال 95 شهرستان ملایر، افزود: این مبلغین شامل 6 مبلغ اعزامی از قم، 3 نفر خانم و یک مبلغ بومی بودند که در امامزاده عبدالله ملایر(ع)، امامزاده عبدالله(ع) روستای مهرآباد، تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و مقبره سیف‌الدوله مستقر شدند.

وی پاسخ به سئوالات دینی و شرعی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه کودکان، سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوعات مختلف از جمله عفاف فاطمی و ... را از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه ملایر عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با تأکید بر اینکه اهداف اداره اوقاف در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های اداره اوقاف در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است که در ایام نوروز در امامزادگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 بقعه شاخص ملایر مجری طرح آرامش بهاری در ایام نوروز بودند، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 300 نفر در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری در ملایر اسکان موقت یافتند.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه آرامش بهاری «سلسله مباحث نمایشگاهی» یکی از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری بود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابراهیم(ع) طجر سامن و امامزاده علی‌اکبر(ع) کرکان، برپا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برگزاری جشن ویژه میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن در بقاع متبرکه و امامزادگان ملایر اشاره کرد و افزود: امسال طرح آرامش بهاری متقارن با میلاد حضرت زهرا(س) شد که جشن‌های ویژه این ایام نیز در بقاع متبرکه شهرستان برگزار شد.

وی به برگزاری ویژه‌ برنامه جشن میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) در امامزاده عبدالله(ع) ملایر با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان و با حضور بانوان اشاره و اظهار کرد: در سایر بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد شهرستان نیز مراسم‌های جشن ویژه میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار