تشکیل کمیته کاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی

شهردار اردبیل از تشکیل کمیته عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندی‌های داخلی در همه حوزه‌ها است.
کد خبر: ۲۰۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 04 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از معاونان و مدیران سازمان‌های شهرداری در اردبیل اظهار کرد: بر محوریت شعار سال که مقام معظم رهبری ابعاد مختلفی از تحقق اقتصاد مقاومتی را برشمردند شهرداری نیز تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود بستر و زمینه حرکت رو به رشد را در حوزه عمرانی، خدماتی و توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم آورد.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری تلاش می‌کند تا با بهینه‌سازی منابع و رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف منابع اقدامات عملیاتی را در تحقق شعار سال انجام دهد، افزود: هم مجموعه شهرداری و هم سازمان‌های تابعه باید با برنامه عملیاتی و بودجه مصوب شورا فعالیت‌های خود را در مدت اندک فصل کاری در اردبیل درست و منطقی هدف‌گذاری کنند تا در اولین فرصت بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

شهردار اردبیل گستردگی کار شهرداری را در کنار خواسته‌ها و مطالبات واقعی مردم در سال جدید یادآور شد و بیان کرد: ما در کنار کارهای روزانه‌ای که مدنظر و مورد درخواست مردم است تلاش می‌کنیم تا چندین کار برجسته را در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی انجام دهیم تا زمینه برای بهبود شرایط در همه این حوزه‌ها در اردبیل فراهم آید.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: در قالب کمیته اجرایی شعار سال نظارت‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه و برخی حوزه‌ها نیز در به حداقل رساندن آسیب‌ها مدنظر قرار گرفته و یک رویکرد واقعی در این حوزه مورد توجه و دقت نظر است.

وی خطاب به مدیران و معاونان این مجموعه یادآور شد: باید با تکیه بر توان نیروی انسانی متخصص و کارآمد شهرداری، زیرساخت‌ها را به گونه‌ای در همه حوزه‌ها فراهم کنیم تا امکان استفاده از منابع و امکانات بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

شهردار اردبیل لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را تکیه بر توانمندی‌های داخلی در همه حوزه‌ها بیان کرد و افزود: مجموعه شهرداری در همه هدف‌گذاری‌های سال جدید مبنایش را بر توان داخلی گذاشته و بر همین اساس می‌کوشد تا اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار