فرماندار ساری

با شعار همدلی و همزبانی اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرا می کنیم

فرماندار شهرستان ساری گفت : با تکیه بر شعار همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرایی می کنیم.
کد خبر: ۲۰۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،  در جلسه هم اندیشی با کارکنان فرمانداری ساری افزود : باید به دور از هیاهوی تبلیغاتی و رسانه ای، اقدام جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام دهیم. 


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول سال های اخیر بر مسئله اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی، تاکید بسیار داشتند و همه باید در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدامات موثر انجام دهیم.


وی تاکید کرد که مقام معظم رهبری در ابتدای سال، نکاتی را هوشمندانه و مدبرانه بیان می کنند که در طول سال باید در سرلوحه امور قرار گیرد.


فرماندار مرکز استان مازندران گفت : همدلی و همراهی دولت و ملت، اقدام عملی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است که نتیجه این همدلی، سود و منفعتی است که نصیب ملت می شود.


وی از فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی نام برد و گفت: تصدی گری وظیفه ما نیست بلکه باید کارها را هدایت کرده و نقش نظارتی را ایفا کنیم.


حسین زادگان با اشاره به اینکه فرمانداری نیروی محرکه سایر دستگاه ها است، ادامه داد: شادابی و نشاط در مجموعه کارکنان باید نمود بارز داشته باشد.


حسین زادگان در بخش دیگری به برگزاری انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: با وجود کمبودها و مشکلاتی که داشتیم کارکنان فرمانداری در برگزاری انتخابات و همچنین ستاد اجرایی خدمات سفر، عملکرد مثبتی ارائه کردند.


وی با بیان اینکه انتخابات سخت و سنگینی را به صورت همزمان برگزار کردیم، افزود: انتخابات مجلس، شرایط خاصی در شهرستان داشت که بی سابقه بود و سعی کردیم مسئله را مدیریت کنیم.


فرماندار ساری با اشاره به اینکه اعتبارنامه نمایندگان را امروز به وزارت کشور تقدیم کردیم، گفت: اهمیت و حساسیت انتخابات بر همه روشن است.


وی در ادامه بااشاره به اینکه نیروی انسانی مازاد در سیستم اداری ، فرصت افزایش رفاه و سطح آموزش را برای دیگر کارکنان کاهش می دهد ، افزود : نیروی انسانی که با روابط وارد سیستم کاری شود منجر می شود که شایستگان در بیرون از دایره کاری باقی بمانند.


**انتقادات و پیشنهادات کارشناسی شده را می پذیریم

در این نشست معاون عمرانی فرمانداری ساری با اشاره به اینکه جلسه هم اندیشی نباید به جلسه مطالبه تبدیل شود، گفت: آمادگی داریم از انتقادات و پیشنهادات کارشناسی شده استفاده کنیم اما انتقادات و پیشنهادات غیرعقلانی را نمی پذیریم.


محسن مجیدی با تاکید بر مسئله آموزش در سیستم اداری، تصریح کرد: کارکنان دستگاه های حاکمیتی باید در حوزه قوانین و مقررات، آگاهی کافی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار