اضافه شدن ساعت درس بهداشت به دوره های تحصیلی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ایلام از اضافه شدن ساعت درس بهداشت به دوره تحصیلی دانش آموزان این استان از سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 05 April 2016

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ایلام از اضافه شدن ساعت درس بهداشت به دوره تحصیلی دانش آموزان این استان از سال آینده خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛مليحه اسلامي افزود: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش اين دوره براي دانش آموزان مقطع ابتدايي با عنوان درس بهداشت و براي مقطع متوسطه اول و دوم با ديگر عنوان ها خواهد بود.
وي ادامه داد: در مدارس مناطق شهري توسط مربيان و يا رابطان بهداشت مدارس نكات بهداشتي به دانش آموزان ارايه و در مدارس مناطق روستايي نيز از طريق بهورزان شبكه هاي بهداشت اين ساعت درسي اعمال خواهد شد.
وي اظهار كرد: به منظور ارائه نكات غني بهداشتي به دانش آموزان دوره هاي ضمن خدمت براي مربيان بهداشت در آينده برگزار تا اجراي اين طرح در مدارس بازخورد مطلوبي داشته باشد.
معاون تربيت بدني و سلامت اداره كل آموزش و پرورش ايلام اعمال ساعت درس بهداشت در مدارس را در ارتقا سطح سلامتي روحي، رواني و جسمي دانش آموزان و به تبع اوليا آن ها مهم ارزيابي كرد.
وي اظهار كرد: آشنايي بيشتر دانش آموزان با مسائل بهداشتي و ارائه نكات سلامي به آنها در ارتقا سواد حركتي و بهداشتي دانش آموزان و اوليا آن ها تاثير مثبتي به همراه خواهد داشت.
100هزار دانش آموز در استان ايلام در مقاطع مختلف به تحصيل اشتغال دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار