ارائه 800 مقاله در همايش بين‌المللي مهندسي مكانيك ايران در يزد

کد خبر: ۲۰۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 05 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مسئول دبيرخانه بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران از ارائه 800 مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی طي سه روز برگزاري اين همايش در دانشگاه یزد خبر داد.


"محمد مهدي ابوترابي" تصريح كرد: در مجموع يك‌هزار و 300 مقاله به دبيرخانه اين دوره از همايش ارسال شده كه پس از داوري مقالات، تعداد 800 مقاله كه 80 مقاله از آن به زبان انگليسي است، براي ارائه در همايش پذيرفته شده است.

وي خاطرنشان كرد: تقريباً نيمي از مقالات پذيرفته شده در همايش به صورت شفاهي و نيمي ديگر به صورت پوستر طي روزهاي هفتم تا نهم ارديبهشت‌ماه ارائه خواهد شد.

ابوترابي محور اصلی اين همايش را مکانیک جامدات، دینامیک، ارتعاشات و آکوستیک، کنترل و رباتیک، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت، انرژی و محیط زیست، بیو مکانیک، طراحی و بهینه‌سازی سامانه‌های مکانیکی، ساخت و تولید، حمل و نقل و خودرو، آموزش مهندسی مکانیک و کاربردهای صنعتی اعلام كرد و گفت: مقالات با محوريت كاربردهاي صنعتي عمدتاً توسط صنعتگران و فعالان اين بخش ارائه شده كه در نشست‌هاي صنعتي همايش ارائه مي‌شود.

وي اظهار كرد: همزمان با بیست و چهارمین همایش مهندسی مکانیک ایران، تعدادی کارگاه تخصصی صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی‌های نوین حوزه مهندسی مکانیک با همکاری استادان برجسته دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و نیز مهندسان و صنعتگران زبده کشور برگزار خواهد شد.

اين مسئول به برگزاري هشت سخنراني كليدي در اين همايش با حضور اساتيد و چهره‌هاي برجسته بين ‌المللي در اين حوزه از پروفسور "یونس سنجل" از برجسته‌ترین دانشمندان مهندسی مکانیک از دانشگاه نواداي آمريكا، اشاره كرد.

ابوترابي همچنين تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی صنعتی با حضور صنعتگران و کارآفرینان با هدف ارائه خدمات و محصولات صنعتی خود در دانشگاه يزد برپا خواهد شد.

گفتني است؛ بيست و چهارمين همایش سالانه بين‌المللی مهندسی مکانيک ایران با همکاری انجمن مهندسان مکانیک ایران و دانشگاه یزد هفتم تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاري در شهر تاریخی یزد برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار