کمالوند از تمدید ژنرال و خطیبی خبرداد

کمالوند گفت: گویا آقای قلعه نویی و خطیبی همچون من، قراردادشان را برای فصل آینده تمدید کرده‌اند و به نوعی می توان گفت که تکلیف سال آینده فوتبال آذربایجان معلوم شده است.
کد خبر: ۲۰۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 07 April 2016
به گزارش تابناک تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با راه آهن اظهار کرد: به جامعه فوتبال آذربایجان بابت برد مقتدرانه تراکتور در بازی دیروز تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل راه آهن بیان کرد: راه آهن چیزی برای از دست دادن ندارد و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی تاکتیکی، سه امتیاز بازی خانگی را به دست بیاوریم.

وی افزود: نگه داشتن یک تیم در موفقیت کار سختی است، ولی بازیکنان ما باهوشند و سعی می کنیم آن ها را توجیه کنیم. همواره به دنبال بالابردن کیفیت تیممان هستیم و همه، گسترش فولاد را به عنوان یک تیم قابل احترام شناخته اند و سعی می کنیم از اعتبار فوتبال استان دفاع کنیم. از همین الان به دنبال برنامه ریزی برای سال بعد هستیم.

کمالوند در خصوص محرومیتش در بازی فردا گفت: اکرامی در تمرین دیروز می گفت که تنها نقطه ضعف تیم در بازی فردا، نبود من بر روی نیمکت است، ولی دیگر اعضای کادرفنی  در کنار زمین حضور دارند. در بازی قبلی چند اشتباه داور من را عصبانی کرد، ولی سعی می کنم تا کمی صبورتر باشم.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص هواداران تیمش بیان کرد: نتایج تیم ما وابسته به حضور هواداران است و وقت آن رسیده که فوتبال آذربایجان، سه نماینده در لیگ داشته باشد و برای محقق شدن این موضوع، حضور هواداران یکی از عوامل تاثیرگذار است. انتظار داریم در سه بازی خانگی پیش رو، تماشاگران به ورزشگاه بیایند؛ چرا که نتایج بازی های پیش روی ما، برای تراکتورسازی هم مهم است.

وی در خصوص پیش بینی اش از قهرمان لیگ پانزدهم گفت: تراکتور با صدر جدول فاصله کمی دارد و اگر بتواند در دو بازی مستقیم مقابل استقلال و ذوب آهن به پیروزی برسد، یقین داشته باشید که قهرمان می شود. ما نیز هفته ماقبل آخر با پرسپولیس بازی داریم و با تمام قوا در آن بازی می جنگیم و امیدوارم بتوانیم دست در دست هم بدهیم تا تراکتور قهرمان شود.

کمالوند بیان کرد: امسال آقای قلعه نویی به تبریز آمد و متاسفانه یک عده انسان بیمار، جوسازی کردند و گفتند چون با آقای قلعه نویی رفیقیم، بازی دربی را به سود آن ها ببازیم.

وی در خصوص این که آیا باز هم امید به سرمربیگری در تراکتور را دارد یا نه، گفت: من همیشه گفته ام که بعد از خدا و اهل بیت، هر چه در فوتبال به دست آورده ام، از مردم آذربایجان دارم و همیشه مدیون آن ها هستم. ولی اعتقاد راسخ دارم که فصل آینده آقای قلعه نویی باید خودش تیم را ببندد. من عاشق تراکتورم، اما دیگر دوست ندارم مربی این تیم شوم؛ چون دوست ندارم خاطره خوبشان از من، خراب شود و صمیمانه آرزوی موفقیت برای خطیبی و قلعه نویی در ماشین سازی و تراکتور دارم.

وی ادامه داد: گویا آقای قلعه نویی و خطیبی همچون من، قراردادشان را برای فصل آینده تمدید کرده‌اند و به نوعی می توان گفت که تکلیف سال آینده فوتبال آذربایجان معلوم شده است./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار