فرماندار دنا:

انتخابات بویراحمد به تایید داوران ذیحق و ذی صلاح رسید

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: این شهرستان در هفتم اسفند یکی از آرام‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را به مانند سایر حوزه‌های انتخابیه کشور برگزار کرد.
کد خبر: ۲۰۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 08 April 2016
به گزارش ایسنا سید محمدکاظم نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به تایید داوران ذیحق و ذیصلاح رسید.

وی با بیان اینکه همواره مسئولان ارشد قضایی و امنیتی استان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از سالم‌ترین انتخابات نسبت به ادوار گذشته دانستند، بیان کرد: خوشبختانه انتخابات بویراحمد و دنا به تایید نهادهای امنیتی، ناظران و بازرسان شورای محترم نگهبان که وابسته به هیچ جناحی نیستند، رسیده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به برخی اعتراضات و شبهات بعد از شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اقدامی کم سابقه تمامی صندوق‌ها و تک تک آرای مردم در پی شکایات برخی داوطلبان انتخابات مجلس بازشماری شد که هیچ تاثیری بر نتیجه انتخابات نداشت.

نظری تصریح کرد: باید تاسف خورد که افرادی که به دنبال ابطال انتخابات بودند و می‌خواستند مردم دو سال بدون نماینده باشند؛ با شکایت برخی از این داوطلبان انتخابات مجلس، بازشماری شعب اخذ رای بویراحمد و دنا صورت گرفت و هیچ گونه تغییری در نتیجه نهایی انتخابات حاصل نشد.

وی با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نوع خود بی‌نظیر بود، ادامه داد: کسانی که از دیانت و شرافت حرف می‌زدند حال با تایید نهایی انتخابات چگونه آن همه توهین و تهمت ناروا به مردم بویراحمد را جمع می‌کنند و در نزد خدای خود باید پاسخگو باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: بویراحمد؛ یکی از آرام‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را به مانند سایر حوزه‌های انتخابیه کشور برگزار کرد و بازرسی و بازشماری دقیق نهادهای نظارتی این موضوع را مورد تایید قرار داد.

نظری ضمن تشکر از حضور داوطلبان که باعث حضور بیشتر مردم و شور و نشاط انتخاباتی شد، اضافه کرد: اکنون باید فضا، فضای دوستی و مودت باشد و همه برای آبادی استان و شهرستان تلاش کنیم و با آغاز فصل بهار کدورت‌ها را کنار بگذاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار