امنيت پايدار راهبرد اصلي اقتصاد مقاومتي است

استاندار ايلام گفت: راهبرد اصلي براي تحقق و رسيدن به اقتصاد مقاومتي وجود امنيت پايدار در كشور است.
کد خبر: ۲۰۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 09 April 2016

استاندار ايلام گفت: راهبرد اصلي براي تحقق و رسيدن به اقتصاد مقاومتي وجود امنيت پايدار در كشور است.


به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مرواريد روز شنبه در ديدار با فرماندهان و مسئولان فرماندهي انتظامي استان ايلام اظهار كرد: وجود امنيت در جامعه ريسك سرمايه گذاري را براي كار و تلاش اقتصادي افزايش مي دهد.
وي ادامه داد: كشور ما به بركت خون شهدا و تلاش هاي شبانه روزي نيروهاي مسلح و به ويژه نيروي انتظامي از امنيت مطلوبي برخوردار است.
استاندار ايلام يادآور شد: مقام معظم رهبري در شعار نوروز امسال بر عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي تاكيد كردند و در اين ميان نقش دستگاه انتظامي در تحقق اين شعار بسيار مهم و اساسي است.
مرواريد با اشاره به اينكه امنيت پايدار كشور مرهون عملكرد خوب دستگاه هاي انتظامي و امنيتي است، تاكيد كرد: امنيت مي تواند سرمايه يك كشور را حفظ كند.
وي با تاكيد بر اينكه مسير آينده اقتصاد كشور با سياست هاي اقتصادي مقاومتي گره خورد است، گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي كه مد نظر مقام معظم رهبري است نيازمند تلاش فراوان، هدفمند و همه جانبه است.
مرواريد همچنين به تلاش هاي پليس استان در تعطيلات نوروز 95 اشاره كرد و افزود: كاهش آمار تصادفات فوتي نشان از تلاش شبانه روزي و حضور مطلوب پليس دارد.
استاندار ايلام امنيت در استان را مطلوب ارزيابي و ابراز اميدواري كرد در سايه وجود امنيت و احساس امنيت بتوانيم در سال 95 شاهد رشد و شكوفايي اقتصاد استان باشيم.
فرمانده انتظامي استان ايلام در اين ديدار گزارشي از وضعيت جرايم در استان و فعاليت هاي نوروزي پليس ارائه كرد.
سردار علي دولتي مهمترين موضوع در تحقق امنيت اجتماعي پايدار را مشاركت، همراهي و همكاري مردم و ساير دستگاه ها با پليس عنوان كرد و گفت: سهم مشاركت مردم در تحقق امنيت استان مطلوب است و اميدواريم با جلب اعتماد بيشتر آنها مشاركت را براي بدست آوردن امنيت مطلوب تر ارتقا دهيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار