استاندار اردبيل:

توسعه و تحول در استان بايد از آموزش و پرورش آغاز شود

خدابخش بيان كرد: نبود كار براي فارغ التحصلان برخي از رشته ها بيانگر تمركز بر تربيت استعدادها و آموزش رشته هاي محدود است اما توسعه اجراي طرح شهاب (شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر) در مدارس مي تواند در شكوفايي همه استعدادها موثر باشد.
کد خبر: ۲۰۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ 10 April 2016

استاندار اردبيل گفت: بستر توسعه در دنيا علم و فرهنگ است و تحول و پيشرفت در استان بايد از آموزش و پرورش آغاز شود.

به گزارش تابناک اردبیل، مجيد خدابخش عصر شنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان افزود: به عقيده برخي از كارشناسان فضاي آموزشي در استان به درستي توزيع نشده و ساماندهي فضاي آموزشي با لحاظ نياز مناطق مختلف استان ضرورت دارد.

وي گفت: با هدف عمل به اقتصاد مقاومتي مدارس نيمه تمام استان بايد براي تكميل به بخش خصوصي واگذار و خدمات آن بخش خريداري شود.

استاندار اردبیل بر لزوم پرهيز از تغيير نام مدارس خيرساز از نام سازنده به نام ديگر و تشكيل كارگروهي براي چگونگي وصول درآمدهاي قانوني آموزش و پرورش استان از محل عوارض شهرداري تاكيد كرد.

خدابخش اظهار كرد: در آموزش حرفه اي دانش آموزان دچار ضعف هستيم و لازم است نقشه راه و برنامه آموزش و پرورش استان در مسير اقتصاد مقاومتي تدوين شود.

او بيان كرد: نبود كار براي فارغ التحصلان برخي از رشته ها بيانگر تمركز بر تربيت استعدادها و آموزش رشته هاي محدود است اما توسعه اجراي طرح شهاب (شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر) در مدارس مي تواند در شكوفايي همه استعدادها موثر باشد.

استاندار اردبيل همچنين خواستار تقدير شايسته از معلمان و مربيان پيشكسوت استان در هفته گراميداشت مقام معلم شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار