اشتغال پایدار درتحقق اقتصادمقاومتی نقش مهمی دارد

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند، گفت: احیای عزت نفس خانواده‌های تحت پوشش گامی مهم در تحقق شعار سال‌جاری است.
کد خبر: ۲۱۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ 11 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست تخصصی حوزه‌ حمایت و سلامت خانواده‌ کمیته امداد استان اردبیل که با حضور مددکاران اجتماعی این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار امسال وظیفه‌ این نهاد نسبت به سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها بسیار سنگین است و همگی وظیفه داریم در جهت ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت نهایت تلاش خود را به منصه‌ ظهور بگذاریم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم تمامی تلاش‌های ما در جهت تحقق شعار سال‌جاری و به ثمر رسیدن اهداف مفید واقع شود باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و ارزیابی‌های مستمر باید کارآیی و اثربخشی در سازمان خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان با اشاره به اینکه باید به صورت ویژه‌ای به بهره‌وری در کارها توجه کنیم، گفت: هر خدماتی که انجام می‌دهیم باید پیوست فرهنگی داشته باشد تا معنویت و سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز در بین خانواده‌ها تقویت کند.

زلالی به چابک‌سازی و ساماندهی نیروها اشاره کرد و افزود: عمده فعالیت ما اصلاح فرآیند رسیدگی به مشکلات مددجویان و تسریع و تسهیل در ارائه‌ خدمات به آنهاست.

وی بیان کرد: در واقع داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت خانواده‌های تحت پوشش مساوی با چابک‌سازی است چرا که هر چقدر در این زمینه دقت لازم را داشته باشیم به همان میزان می‌توانیم هدف‌دار پیش برویم و مشکلات مددجویان را ساده‌تر برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار