استفاده همه واحدهای تولیدی تهران از انرژی گاز

استاندار تهران با تاکید بر این که همه واحدهای تولیدی و نیروگاههای استان تهران باید از انرژی گاز بهره‌مند شوند، گفت: طرح گازرسانی به همه روستاهای استان نیز باید هرچه زودتر اجرایی شود.
کد خبر: ۲۱۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 13 April 2016
سید حسین هاشمی در سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: همه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، دامی، پالایشگاهها و نیروگاههای استان باید از سوخت گاز به عنوان انرژی پاک استفاده کنند.

وی افزود: با این کار علاوه بر زمینه سازی برای توسعه بیش از پیش استان از قاچاق فرآورده‌ های نفتی مصرفی در کارخانه ها و واحدهای تولیدی جلوگیری می‌شود.

استاندار تهران به ضرورت شناسایی و اولویت‌بندی واحدهای تولیدی نیمه و غیرفعال استان اشاره و تصریح کرد: وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با توجه به تاکید دولت نسبت به فعالسازی این واحدهای تولیدی ریشه دار و برای خروج آنها از بحران اقدام کنند، همچنین هرچه سریعتر باید وضع واحد تولید قابل احیا تعیین تکلیف شده و نسبت به فعالسازی آنها اقدام کرد.

وی عنوان کرد: بیمه ها، بانکها، سازمان امور مالیاتی و دیگر دستگاههای مربوط نیز باید پیشنهادهای اجرایی و عملیاتی خود را هرچه زودتر به منظور دمیدن روحی تازه در کالبد نیمه جان واحدهای تولیدی، نیمه و غیرفعال استان ارائه دهند.

هاشمی با اشاره به این که گزارش ارائه شده از عملکرد و برنامه های دستگاههای اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به صورت شفاف قابل لمس و آماری باشد، عنوان کرد: گزارش جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران باید به دفتر معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزرای مربوطه ارسال شود.

استاندار تهران با بیان این که جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران باید هر دو هفته یکبار برگزار شود تاکید کرد: همه دستگاهها  باید آمار عملکرد خود را به تفکیک سالهای ٩٢،٩٣،٩٤ و برنامه های امسال در نشست بعدی این ستاد ارائه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار