مستندسازی اموال و املاک دولتی در استان یزد

کد خبر: ۲۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 16 April 2016

به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اینکه مستندسازی اموال و املاک دولتی در یزد انجام می‌شود، گفت: ظرفیت مشاوران حقوقی در دستگاه‌های دولتی یزد بیشتر استفاده شود.

 سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور معاون حقوقی رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در استان یزد هماهنگی و همکاری خوبی بین تمام دستگاه‌ها وجود دارد و رعایت قوانین و مقررات و قانون‌مداری از اولویت تمام دستگاه‌ها است.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی هم با برگزاری جلسات آموزشی و همکاری‌های صمیمانه خود در انجام کارها در چهارچوب قوانین خیلی کمک کردند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دیگر ارگانهای نظارتی همکاری خوبی در یزد دارند، گفت: الحمدالله تاکنون این برنامه‌ها به خوبی رصد و انجام می‌شود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه مستندسازی اموال و املاک دولتی در استان یزد از موارد مهم است، گفت: اموال و املاکی که وضع مشخصی ندارند و می‌توانند به این وسیله مستندسازی شده و صورت‌های ملکی استان مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تنظیم قراردادها تاکید کردیم که حتما این اقدام با نظر کارشناسان حقوقی انجام شود که هیچ مشکلی در قراردادها وجود نداشته باشد.

استاندار یزد بیان کرد: دفاع از حقوق دولت یکی از رسالت‌های دستگاه‌های دولتی در عین رعایت حقوق شهروندی است و تلاش می‌شود که هم حقوق دولت و هم حقوق شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

میرمحمدی بیان کرد: توصیه ما در ارتباط با برداشت‌های حقوقی این است که همیشه نگاه مثبت داشته باشیم چرا‌که استنباط‌ها همیشه ممکن است متفاوت باشد ولی اگر به صورت مثبت به موضوع نگاه کنیم، می‌توانیم به نحوی عمل کنیم که مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: نگاه مثبت در ارتباط با استنباط‌ها سبب می‌شود که به تمام امور با نگاه مشکل‌گشایی توجه شود و بهتر بتوان نواقصی که وجود دارد را رفع کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار