فروزنده در گفت و گو با تابناک:

دولت باید در خصوص قول هایی که داده و اجرایی نشده پاسخگو باشد/ بعد از سه سال هنوز شعار ها و وعده ها عملی نشده است

تابناک تهران- «دولت بایددرخصوص قول هایی که داده و اجرایی نشده و در خصوص مسائل اقتصادی باید پاسخگو باشد.دولت قول داده بود مسائل و مشکلات اقتصادی را حل کند و اساسا مذاکره یکی از دلایلش این بود که مشکلات اقتصادی حل شودو در حال حاضرکه سه سال از عمل دولت می گذرد، مردم مشاهده می کنندکه شعارهاو وعده هاعملی نشده است»
کد خبر: ۲۱۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 16 April 2016
لطف الله فروزنده، در گفت و گو با تابناک می گوید: برجام یک مساله ملی ست و در چارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کردند باید همه کار را دنبال کنند اما واقعیتی که امروز وجود دارد این است که ما به تعهداتمان عمل کردیم اما طرف مقابل در این خصوص بد عهدی کرده و باید همه این مساله را مطالبه کنیم و در راس آن دولت است.

معاون پارلمانی رییس دولت دهم در ادامه این گفت و گو بیان کرد: دولت یازدهم نسبت به مساله برجام خوشبین بود به رغم این که مقام معظم رهبری تاکید کرده بودند که امریکایی ها بدعهد، بدقول، توطئه چین و دروغگو هستند اما دوستان ما در دولت یازدهم بر این تصور بودند که با مذاکره می توانند مساله را با آمریکایی ها حل کنند که این گونه نشد.

معاون رییس جمهور سابق همچنین افزود: در این شرایط مساله مهم و اساسی این است که باید مطالبه کرد و اجازه نداد که نظام استکبار حقوق ملت ایران را زیر پا بگذارد.در عین حال این مساله عبرتی ست که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و حرف از برجام دو و سه حرف قابل و قبولی نیست و باید همه در این خصوص منسجم باشند و در راس هم دولت که از ظرفیت های داخلی استفاده کرده و به مردم هم اعتماد کند.

فروزنده همچنین اظهار داشت: دولت باید در خصوص قول هایی که داده و اجرایی نشده و در خصوص مسائل اقتصادی باید پاسخگو باشد. دولت قول داده بود مسائل و مشکلات اقتصادی را حل کند و اساسا مذاکره یکی از دلایلش این بود که مشکلات اقتصادی حل شود و در حال حاضر که سه سال از عمل دولت می گذرد، مردم مشاهده می کنند که شعار ها و وعده ها عملی نشده و در این خصوص دولت باید پاسخگو باشد.

عضو جمعیت ایثارگران اضافه کرد: به طور کلی این رویکرد غلط و اشتباه است که فکر کنیم با مذاکره با دشمن می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم. مساله مهم این است که دولت باید در این زمینه ها پاسخگوباشد و راه برون رفت از این بن بست نیز مقام معظم رهبری تبیین کردند و آن هم اقتصاد مقاومتی ست.

وی درپایان نیز در خصوص ورود احمدی نژاد برای انتخابات دوازدهم نیز پاسخی نداد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار