ساخت 6 مدرسه و 3 مسجد برکت در شوش

نماینده‌ مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از ساخت 6 مدرسه و سه مسجد توسط بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 19 April 2016

سیدراضی نوری نماینده‌ مردم شوش با اشاره به اقدامات گسترده‌ی محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بنیاد برکت تاکنون در شهرستان شوش و مناطق محروم این شهرستان 6 مدرسه ساخته است که هر مدرسه حداقل پنج کلاس درس دارد و دانش‌آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان این‌که بنیاد برکت با ساخت این مدارس در جهت تحصیل دانش‌آموزان منطقه گام‌های مؤثری برداشته است، افزود: دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها قدردان زحمات مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستند.

نوری همچنین از ساخت سه مسجد در مناطق محروم شوش توسط بنیاد برکت خبرداد و افزود: مسئولین بنیاد با اقدامات فرهنگی و آموزشی خود در جهت رفع فقر فرهنگی وتحصیلی منطقه کمک شایان توجهی کرده‌اند.

نماینده‌‌ مردم شوش در مجلس با اشاره به رضایت مردم منطقه از خدمات بنیاد برکت گفت: انتظار ما این است که مسئولان بنیاد در آینده با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی زمینه‌ی ایجاد اشتغال جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کنند.

ویدر همین راستا به نیاز چند روستا از جمله روستای خسرج به پل ارتباطی اشاره و تصریح کرد: تقاضای ما از مسئولان به‌خصوص رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیر‌عامل بنیاد برکت این است که علاوه بر سرمایه‌گذاری در زمینه‌‌ اشتغال و کارهای تولیدی، به پروژه‌های عمرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نوری افزود: خوزستان و به‌ویژه شوش دارای فرصت و زمینه‌های گردشگری و کشاورزی است و نیروی کار ماهر هم وجود دارد که امیدواریم با اختصاص اعتبار از این فرصت‌ها استفاده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار