جستجوبراي پيدا كردن جسدمردسيل زده هليلاني

مديركل مديريت بحران استان ايلام گفت: جستجو براي پيدا كردن جنازه مرد سيل زده هليلاني از توابع شهرستان چرداول ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 19 April 2016

مديركل مديريت بحران استان ايلام گفت: جستجو براي پيدا كردن جنازه مرد سيل زده هليلاني از توابع شهرستان چرداول ادامه دارد.


به گزارش تابناک ایلام؛احمد كرمي اظهار كرد: در اثر سيل اواخر هفته گذشته درمناطق مختلف اين استان يك مرد 35 ساله ساكن بخش هليلان از توابع شهرستان چرداول در سيل گرفتار شد كه تاكنون عمليات امداد براي پيدا كردن وي ادامه دارد.
وي افزود: نيروهاي امدادي روز گذشته آثاري از جنازه وي پيدا كرده بودند كه در اثر شدت جريان آب به مكان ديگري منتقل شده و هم اكنون نيز جستجو براي پيدا كردن وي ادامه دارد.
مديركل مديريت بحران ايلام يادآور شد: در اثر سيلاب ويرانگر روزهاي اخير در اين استان پنج نفر جان خود را از دست دادند كه 2 نفر آنها بر اثر صاعقه جان خود را از دست داده اند.
كرمي اضافه كرد: 20 نفر نيز در جريان اين سيلاب زخمي شده اند كه بيشتر آنها به صورت سرپايي مداوا شده اند.
بارش هاي رگباري در واپسين روزهاي فروردين بيشتر نقاط استان ايلام را در بر گرفت كه به سيلابي شدن مسيل ها و رودخانه ها منجر شده و خسارت هاي بسياري را به بخش هاي زيرساختي ، شبكه هاي ارتباطي و مخابراتي و زمين هاي كشاورزي وارد كرد و بر اساس آخرين برآوردها يك هزار و 800 ميليارد ريال در نتيجه اين سيل خسارت به بار آمده است.
آبان ماه سال گذشته نيز در اثر بارش هاي كم سابقه كه بر اساس سخنان مسئولان هواشناسي در چندين دهه اخير كم سابقه بود ضمن وارد آمدن خسارت هاي بسيار به بخش هاي مختلف به مرگ چهار نفر نيز انجاميد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار