رتبه اول آموزش و پرورش سرعین در جذب بیسوادان

شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین با حضور ویژه مدیران کل آموزش و پرورش استان اردبیل و اداره تجهیز و نوسازی مدارس در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال 95 " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " اولین گام خود را برداشت .
کد خبر: ۲۱۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 20 April 2016
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین بیان داشت : آموزش و پرورش شهرستان سرعین با کسب رتبه اول در جذب بی سوادان و همچنین با تجهیز اکثریت مدارس به سیستم گرمایش مرکزی در سطح استان درخشان ظاهر شده است .

احمد ناصری با اشاره به اهمیت تعامل سازنده و نقش مردم در حوزه آموزشی و تربیتی خاطر نشان کرد : تعامل سازنده آموزش و پرورش با تمام دستگاه ها و بخصوص مردم عزیز و خیرین محترم از برنامه های اصلی است و ما باید با گشاده رویی در اصلاح روند کارها در خدمت مردم باشیم .

وی در ادامه با تاکید بر سیاست های ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بر تشکیل و فعال نمودن کارگروه جهت شناسایی مسیر هایی که در تحقق شعار سال می توانند موثر باشند تاکید نمود و اظهار داشت : با توجه به این که تمام در آمد های هر شهرستان در اختیار همان شهرستان قرار خواهد گرفت از خیرین و مردم در این زمینه دعوت کرد با شتاب بیشتر وارد میدان شوند .

ناصری همچنین با توجه به نزدیگی ایام گرامیداشت مقام شامخ معلم بر اهمیت کار معلمان در جامعه اشاره نمود و افزود : مصداق بارز سخن " من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق " معلمان گرانقدر هستند که در تربیت نسل و قشر آینده فعالانه کار میکنند و این کار مهم نیاز به ستایش و ارج نهادن دارد و مقام معلم به عنوان الگویی مناسب باید از طرف نهادها و ارگانهای مختلف تبین شده و تجلیل گردد .

عاطف ناصری ، فرماندار شهرستان سرعین نیز در این جلسه ضمن پرخیر برکت دانستن حضور مدیران کل آموزش و پرورش و اداره تجهیز و نوسازی مدارس در شهرستان سرعین خواستار جهت دهی جلسات شورای آموزش و پرورش به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی شد و اقدام و عمل در این زمینه را از اهم کارها و اولویت ها برشمرد .

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین افزود : تا زمانیکه پروژه های نیمه تمام در منطقه به اتمام نرسیده هیچ پروژه جدیدی در منطقه آغاز نمی گردد و لذا پیگیری و اتمام کارها و پروژه های نیمه تمام سرلوحه کار عمرانی در آموزش و پرورش شهرستان سرعین خواهد بود .

دولت لطفی مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس نیز در این جلسه از آمادگی تجهیز یک مدرسه در منطقه سرعین به سیستم انرژی پاک ( خورشیدی ) خبر داد و بر عزم راسخ برای تکمیل پروژه ها اشاره کرد .

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه سید غلامحسین گنجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین ضمن خوش آمد گوئی به مهمانان و اعضای جلسه با ارائه گزارشی از روند کارهای انجام یافته در منطقه جایگاه ویژه آموزش و پرورش شهرستان سرعین را مرهون همدلی و کمک های مردم خیر و فرهنگ دوست شهرستان سرعین و دلسوزی و راهنمایی های امام جمعه و فرماندار شهرستان ، تعامل سازنده بین دستگاه های مختلف اجرایی و همچنین تلاش ها و زحمات خالصانه همکاران فرهنگی در منطقه دانست .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار