خانواده شهدا بازرسان افتخاری شهرداری

شهردار شیراز گفت: خانواده‌های شهدا می‌توانند به‌عنوان بازرسان افتخاری، شهرداری را در انجام وظایفش یاری دهند.
کد خبر: ۲۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 12 April 2015


خبرگزاری فارس: خانواده شهدا بازرسان افتخاری شهرداری می‌شوند


به گزارش تابناک فارس و  به نقل از حوزه دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در مراسم تجلیل از مادران شهدایشیراز، اظهار داشت: در هر محله‌ای که یک خانواده شهید سکونت دارد، یا مشکلی وجود ندارد یا اگر مشکلی باشد سریع و آسان مرتفع می‌شود.

وی با تصریح اینکه درعین‌حال تمام توصیف‌ها هنوز به‌خوبی شهدا را نشناخته‌ایم، گفت: تمام قبور شهدا می‌تواند زیارتگاه باشد، شهدایی که در سنین نوجوانی و جوانی، به مقام شهادت دست ‌یافتند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اگر انقلاب و نظام اسلامی امروز مقتدر و پابرجا به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد، به‌واسطه خون پاک همان شهدا و البته دعای خانواده شهدا و خاصه مادران شهدا است.

پاک‌فطرت تأکید کرد: در موضوع همدلی و هم‌زبانی نیز ‌خانواده‌های شهدا می‌توانند محور باشند، زیرا خانواده شهدا در این سال‌ها همواره محور هم‌افزایی و حل مشکلات بوده‌اند.

شهردار شیراز لزوم هم‌افزایی و افزایش بهره‌وری در جامعه را یادآور و متذکر شد: سال‌های گذشته هر یک از مناطق شهرداری مراسم جداگانه‌ای برای تجلیل از مادران و خانواده شهدا برگزار می‌کرد، اما امسال و باهدف ایجاد زمینه وحدت و هم‌افزایی بیشتر، این برنامه‌ها تجمیع و در قالب یک مراسم برگزار شد.

پاک‌فطرت با تأکید بر اینکه تمام مسئولان خادم مردم هستند، گفت: فلسفه مسئولیت خدمت است، خدمت بی‌منت و تمام مسئولان باید افتخار کنند که خادمان مردم به‌ویژه خانواده شهدا هستند.

شهردار شیراز تأکید کرد: خانواده‌های شهدا می‌توانند به‌عنوان بازرسان افتخاری، شهرداری را در انجام وظایفش یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار