بازی‎های یک امتیازی و ناامیدی در فوتبال مازندران

خونه به‎خونه و نساجی مازندران با یک تساوی و بازی کم فروغ دیگر بیش از هر زمان دیگری در این فصل از رسیدن به لیگ برتر و تحقق آرزوی مردم مازندران دور شده‎اند.
کد خبر: ۲۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 25 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز و در هفته سی و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور، نمایندگان مازندران همه کار کردند مگر کسب سه امتیاز بازی تا راه صعود دست‎کم یکی از آنان به لیگ برتر بیش از پیش ناهموار و دور از دسترس شود.
در مهم‎ترین بازی برای مازندرانی‎ها، تیم حمید درخشان در یک بازی خارج از خانه در همدان میهمان پاس این شهر بود که در نهایت مطابق روال هفته‎های اخیر یک امتیاز کسب کرد تا در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ همچنان از کورس صعود به لیگ برتر دور و دورتر شود.
در پایان این بازی که دو اخراجی از دو تیم و توقف طولانی بازی به دلیل اعتراض بازیکنان پاس تا حدودی بر روند بازی تاثیر گذاشته بود شاگردان حمید درخشان با یک امتیاز کشب شده 55 امتیازی شدند تا در رده پنجم قرار بگیرند.
حمید درخشان از زمان حضور در این تیم از یک بخت مسلم صعود و حتی قهرمانی یک تیم بیمار ساخته است و در این بین مالک باشگاه و کادر فنی هنوز هم حاضر به تغییر مربی و ایجاد یک شوک در باشگاه برای تغییر روند مایوس‎کننده فعلی نیستند.
تیم نساجی مازندران دیگر نماینده استان که در هفته های گذشته همواره در رده‎های میانی جدول بود در این بازی باز هم یک امتیاز کسب کرد تا با 49 امتیاز همچنان در رده هشتم جدول باقی بماند.
تیم‎های مازندرانی در این فصل مسابقات بارها شانس صدرنشینی یا فاصله گرفتن از دیگر مدعیان را داشتند اما با نتیجه نگرفتن در بازی‎های اخیر
آه از نهاد هواداران بلند کرده اند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار