تاكيد امام جمعه بافق بر انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات

امام جمعه بافق دهم ارديبهشت را روز سرنوشت خواند و از همه مردم اين شهرستان خواست تا با حضور صد در صدي و انتخاب اگاهانه فرد اصلح در انتخابات پيش رو شركت و دشمن را مايوس كنند.
کد خبر: ۲۲۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 28 April 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سيد جواد سليماني ميزان مشاركت مردم در اين انتخابات را بسيار مهم خواند و اظهار كرد: جهانيان چشم به حضور مردم در پاي صندوق هاي راي دوخته و همه دنيا به طور مستقيم انتخابات ايران را دنبال مي كنند.

امام جمعه بافق با اشاره به اقدامات دشمنان و توطئه هاي آنها براي كم رنگ كردن حضور مردم افزود: دشمنان تلاش و هزينه هاي فراواني براي دلسرد كردن مردم از انقلاب و جلوگيري از حضور گسترده ملت ايران در انتخابات انجام داده اند.
وي مشاركت در انتخابات را وظيفه ملي خواند و بيان كرد: كساني كه در انتخابات حضور نيابند به دشمن نظام و انقلاب كمك مي كنند.
سليماني تصريح كرد: حضور و آمدن مردم در صحنه انتخابات باعث كوري چشم دشمنان و برطرف كردن بسياري از مشكلات است و از طرفي عدم حضور نيز مشكلات و موانع را افزايش مي دهد.
وي، انتخابات پيش رو داراي حساسيت ويژه خواند و گفت: اين انتخابات بسيار مهم است و يك رأي مردم به طور مستقيم در سرنوشت پنج شهرستان اين حوزه انتخابيه موثر است.
امام جمعه بافق گفت: مردم كساني را انتخاب كنند كه عزت و اقتدار نظام را حفظ كنند و داراي بصيرت ،آگاهي و فهم و دانش سياسي و اجتماعي و خدمتگزار ملت باشند.
سليماني با بيان اينكه همه بايد مباني انتخابات را بپذيرند يادآور شد: مردم با مشاركتي حداكثري و بهترين انتخاب در حماسه دهم ارديبهشت 95 شركت كنند و با گزينش هاي خوب، مجلس شوراي اسلامي را در خدمت به انقلاب ياري رسانند.
امام جمعه بافق،تقوي، ولايت مداري و در خط امام و رهبري بودن را از ويژگي هاي نمايندگان مجلس از ديدگاه رهبري عنوان و به مردم سفارش كرد در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند.
به گزارش ايرنا، پس از شمارش آراي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند94 محمد رضا صباغيان و محمد رضا بابايي به ترتيب با كسب اكثريت آرا به مرحله دوم انتخابات دهم ارديبهشت راه يافتند.
35 شعبه اخذ راي در شهرستان بافق آراي مردم را جمع آوري مي كنند كه از اين تعداد 16 شعبه ثابت و بقيه سيار هستند.
يكهزار و 350 نفر به عنوان عوامل اجرايي، بازرسي، نظارت، مامورين محافظ صندوق، راننده و خدمه در امر برگزاري انتخابات شهرستان بافق همكاري دارند.
حوزه انتخابيه مهريز در استان يزد كه مرحله دوم انتخابات مجلس در آن برگزار مي شود مشتمل بر پنج شهرستان شامل: ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار