دو تن مواد مخدر در اصفهان كشف شد

تابناک: فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و كشف دو تُن ترياك و حشيش در 24 ساعت گذشته در منطقه شرق استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 08 May 2016
سردار 'عبدالرضا آقاخاني' افزود: ماموران يگان تكاوري پليس مبارزه با مواد مخدر و ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان هاي شهرضا، نائين و كاشان بطور جداگانه در 24 ساعت گذشته محموله هاي بزرگ ترياك و حشيش را كشف كردند.

وي افزود: در اين پيوند 900 كيلوگرم حشيش و يكهزار و 100 كيلوگرم ترياك كشف، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و هفت دستگاه خودروي سبك و سنگين توقيف شد و 11 نفر نيز دستگير شدند.

اين مقام انتظامي از افزايش 50 درصدي كشفيات مواد مخدر پليس استان در دو ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: اين افزايش كشفيات نويد خوبي است براي اين كه بتوانيم تا پايان سال، ضربه مهلكتري را بر پيكره شبكه ها و باندهاي مافيايي قاچاق مواد مخدر وارد كنيم.

آقاخاني، سياست نيروي انتظامي استان در سال 95 را برخورد با شبكه ها و باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر و حضور پرقدرت در محله ها بمنظور مقابله با خُرده فروشان مواد افيوني عنوان كرد و گفت: از ابتداي امسال تيم هاي ويژه براي برخورد با خرده فروشان در محله ها شروع به فعاليت كرده اند و موفقيت خوبي نيز در زمينه پاكسازي محله ها از لوث وجود افراد خُرده فروش به دست آمده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار