سخنان قابل تأمل سرمربی فجر

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بعضی افراد به هر کاری دست زدند تا این تیم موفق نشود، حرف‌های زیادی دارم، اما همه حرف‌ها بماند برای بعد از بازی با صنعت نفت آبادان.
کد خبر: ۲۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 12 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی‌اصغر کلانتری گفت: این برد شیرین را به هواداران، مردم و بازیکنان تیم و همه کسانی که فجر را دوست دارند تبریک می‌گویم.

کلانتری تاکید کرد که از ابتدا تا انتهای بازی، با برنامه کار کردیم، گفت: نیمه اول بچه‌ها همه کار کردند اما توپ‌ها وارد دروازه نشد.

او با انتقاد از شیوه داوری بازی، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا برای فجر در سوت زدن خساست می‌کنند، با 2 پنالتی که داور در این بازی نگرفت، تاکنون 14 پنالتی را برایمان نگرفته‌ام.

کلانتری با ابراز رضایت کامل از بازیکنان تیمش، گفت: بعضی‌ها دنبال آن بودند که تیم فجر شهید سپاسی موفق نشود، متاسفم برای این افراد از مسئولان بالا گرفته تا پائین‌ترین افراد.

وی با تصریح اینکه بعد از بازی با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران حرف‌هایش را خواهد زد، گفت: مردم باید بدانند که چه کسی در ورزش کار می‌کند چه کسی کارشکنی. خیلی‌ها می‌توانستند کمک کنند اما نکردند.

کلانتری در پاسخ به سئوال یک خبرنگار که پرسید آیا وعده اخیر مسئولان به تیم روحیه داد که این بازی را ببرند؟ گفت: حمایت آن است که 2 شب قبل از بازی تیم را جمع می‌کردند و در حضور رسانه‌ها با یک شاخه گل به آنان روحیه می‌دادند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: اینکه بگویند اگر صعود کردید فلان مبلغ را کمک می‌کنیم، به ما توهین کردند، مگر گدایی کرده‌ایم، مگر دستمان را جلوی کسی دراز کرده‌ایم. ما با سیلی صورت خودمان را سرخ کردیم، از میانه فصل هم اعلام کردیم که از کسی کمک نمی‌خواهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار