بيانيه جمعيت دفاع از ملت فلسطين دفتر استان آذربایجان غربی به مناسبت يوم النكبه -1395-

بيست و پنجم ارديبهشت يادآور روزي بس تلخ و گزنده براي جهان اسلام است. شصت و هشت سال پيش در چنين روزي، رژيم صهيونيستي در سرزمين تاريخي و اسلامي فلسطين با توسل به ارعاب و جنايت و قتل و عام و آواره سازي ملت تاريخي و كهن فلسطين از خانه و كاشانه خود و جايگزين كردن جمعيتي يهودي كوچانده شده از اقصي نقاط دنيا به اين سرزمين، تاسيس شد.
کد خبر: ۲۲۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 14 May 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی ، به مناسبت روز 25 اردیبهشت ، سالروز تأسیس رِژیم منحوس صهیونیستی و اشغال سرزمینهای فلسطین که به نام یوم النکبه نامگذاری شده است، بیانیه ی صادر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم
بيانيه جمعيت دفاع از ملت فلسطين دفتر استان آذربایجان غربی به مناسبت يوم النكبه -1395-
   بيست و پنجم ارديبهشت يادآور روزي بس تلخ و گزنده براي جهان اسلام است. شصت و هشت سال پيش در چنين روزي، رژيم صهيونيستي در سرزمين تاريخي و اسلامي فلسطين با توسل به ارعاب و جنايت و قتل و عام و آواره سازي ملت تاريخي و كهن فلسطين از خانه و كاشانه خود و جايگزين كردن جمعيتي يهودي كوچانده شده از اقصي نقاط دنيا به اين سرزمين، تاسيس شد. روزي كه به حقيقت روز نكبت بود براي جهان اسلام. روزي كه امتي نشست تا جماعتي جنايت پيشه، پاره اي از پيكر بلاد اسلامي را زخم زند و با خونريزي از اين پيكره جدا سازد. روزي كه توطئه جريان سلطه و صاحبان زر و زور و تزوير براي كشورهاي منطقه نتيجه داد. تاسيس رژيم صهيونيستي و اشغالگر كه با مديريت ناامني در منطقه استراتژيك خاور ميانه، علت گسترش و تعميق نفاق در ميان ملل منطقه و توسعه نايافتگي كشورهاي منطقه شده است.
جمعيت دفاع از ملت فلسطين (دفتر استان آذر بايجان غربي) اين روز سراسر نكبت را به جهان اسلام تسليت گفته و ضمن گراميداشت ياد و خاطره مجاهدان عرصه رهايي فلسطين، اعلام مي دارد:
-  فلسطين سرزميني اسلامي و متعلق به پيكره واحد جهان اسلام است و اشغال آن از سوي صهيونيست هاي بيگانه و مهاجم به فلسطين را محكوم كرده و تاكيد مي كنيم كه استمرار اشغال اين سرزمين مقدس و اسلامي توسط صهيونيست ها و تاسيس رژيمي به نام اسرائيل در آن عرفاٌ و شرعاٌ و قانوناٌ و با تاكيد بر پيشنه تاريخي، پذيرفتني نيست. 
-  اين جمعيت تاكيد دارد كه تلاش براي آزادي فلسطين از سلطه كفار صهيونيست بر اساس آيه شريفه " و لن يجعل الله للكافرين علي المومنين سبيلا " تكليفي شرعي و همگاني است و همه مسلمانان و در همه نسل ها وظيفه دارند تا اين تكليف را به انجام برسانند.
-  اين جمعيت؛ جريان هاي تروريستي  - تكفيري را جرياني مي داند كه با توطئه مشترك، استعمار جهاني به رهبري امريكا و انگليس همچنين اسرائيل و ارتجاع منطقه به رهبري دولت تركيه و دولت وهابي عربستان، اهداف ضد اسلامي و عليه ملل مسلمان منطقه را پيگيري مي كنند. و خارج سازي اولويت مساله فلسطين از مطالبات جهان اسلامي نشانه بارز صهيونيستي بودن القاعده و داعش و جبهه النصره و غيره است. 

جمعيت دفاع از ملت فلسطين
دفتر استان آذربايجان غربي ارديبهشت 1395
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار