دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم خبر داد

آماده‌سازی 150 هکتار پارکینگ برای نیمه شعبان

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم از آماده‌سازی 150 هکتار پارکینگ برای نیمه شعبان با ظرفیت 35 هزار سواری و 2 هزار دستگاه اتوبوس خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 18 May 2016
به گزارش تابناک قم، وحید مقدم بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نیمه شعبان که در دفتر معاون امور زائران استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بازدیدهای میدانی شهرداری و راهور ادامه دارد، در سال‌های گذشته نسبت به دوری راه تذکراتی داده شد، بنابراین امسال سعی بر این شده که زائران تا نزدیک‌ترین نقطه مسجد با خودرو بروند.

وی با اشاره به افزایش پارکینگ‌ها گفت: سال گذشته 140 هکتار پارکینگ وجود داشت و امسال در 150 هکتار پارکینگ برای 35 هزار سواری و 2 هزار اتوبوس ظرفیت‌سازی شده است.

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم خاطرنشان کرد: در فاز اول سعی می‌شود خودروها در ساعات خلوت به پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران هدایت شوند و در فاز دوم پس از تکمیل این پارکینگ‌ها از مبدا دیگر محدودیت اعلام می‌شود و از پارکینگ‌های دیگر استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: نقشه‌ای شهرداری بر اساس ظرفیت‌ها و راه‌های جدید آماده کرده تا بین زائران توزیع شود و اکنون نیز این نقشه در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری موجود است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار