رئیس امور ساختارهای سازمانی و دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور:ساختار نظام اداری کشور نیازمند یک مطالعه و پژوهش مجدد است

کد خبر: ۲۳۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 25 May 2016


Image result for ‫جهاددانشگاهی‬‎

به گزارش تابناک لرستان ،رئیس امور ساختارهای سازمانی و دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: جهاد دانشگاهی پتانسیل منحصر به فردی در انجام کارها دارد.

 دکتر شاه‌پری در چهل و دومین گردهمایی معاونین آموزشی جهاد دانشگاهی کشور که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، بیان کرد: در حوزه ساختار نظام اداری کشور نیازمند یک مطالعه و پژوهش مجدد هستیم تا با اجرای آن و با یک نگاه جدیدی در حوزه ساختاردهی و سازماندهی دستگاه‌های اجرایی عمل کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه دولت الکترونیک، جهاد دانشگاهی می‌تواند برای الکترونیکی کردن بخشی از خدمات دولت که در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است به ما کمک کند.

شاه‌پری ادامه داد: ظرف هفته آینده آخرین فرصت ماست که به ستاد اقتصاد مقاومتی همکاری جهاد دانشگاهی را اعلام کنیم.

این مسئول با اشاره به بحث آموزش کارکنان دولت در حوزه فناوری اطلاعات، اظهار کرد: بخش‌نامه‌ای اعلام شده است و در آن همه مدیران، دفاتر فناوری اطلاعات و کارکنان دولت دخیل هستند و هر جایی‌که در نظر بگیریم باید این طرح اجرایی شود و مدیریت و همه دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت باید پیگیر موضوع باشند.

وی با بیان اینکه برای ما کیفیت کار مهم است، افزود: در جهاد دانشگاهی این پتانسیل وجود دارد و اگر همکاری کنند ما نیز تمایل داریم که تمامی دوره‌های ابلاغی در بخشنامه توسط این نهاد انجام شود.

شاه‌پری ادامه داد: همچنین جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از موسساتی که این دوره‌ها را انجام می‌دهد می‌تواند ورود پیدا کند و ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد تا سریع‌تر این موضوع پیگیری شود.

رئیس امور ساختارهای سازمانی و دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: از بُعد آموزش الکترونیکی و حضوری اعلام عمومی می‌کنیم تا دستگاه‌های اجرایی مطلع شوند که جهاد دانشگاهی مجوز برگزاری این دوره‌ها را دارد و این قابلیت در آنها هست.

به گفته وی جهاد دانشگاهی پتانسیل منحصر به فردی در انجام کارها دارد و می‌تواند به عنوان متولی در این حوزه ورود پیدا کند ما نیز از همکاری این نهاد استقبال خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار