تلاش شهرداری کرج برای تعامل با رسانه‌ها

کد خبر: ۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 16 April 2015
معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به گستردگی و عمق حوزه فرهنگی گفت: دراین زمینه به دنبال تعامل سازنده با اصحاب رسانه هستیم.
به گزارش ایرنا، سیدعلی اکبر میروکیلی عصر سه شنبه در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز افزود: رسانه ها نقش موثری در هم افزایی و پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجرایی دارند.
وی ، هویت سازی و پرداختن به ابعاد مختلف بسترهای فرهنگی از مهم ترین اهداف مدیریت شهری کرج دانست و گفت: برای هرموضوع فرهنگی باید متناسب با آن تصمیم گیری کرد.
میروکیلی افزود: برخی هویت شهری را در توسعه المان ها می دانند درحالیکه گستره مسایل فرهنگی و هویتی فراتر از این مقوله است.
معاون فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اظهار داشت: بنا به علل مختلف تاکنون موفق به کشف ویژگی های فرهنگی بارز و موثر در کرج نشده ایم.
وی ادامه داد: دراین زمینه به کمک و همکاری بیش از پیش رسانه ها نیاز است.
میروکیلی تاکید کرد: مدیریت شهری کرج درصدد استفاده بهینه و گسترده از ظرفیت رسانه ها برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی است.
وی بیان داشت:همکاری وسیع با رسانه های مکتوب و الکترونیکی از برنامه های مدیریت شهری کرج است.
معاون فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به برخی فعالیت های فرهنگی این مجموعه گفت: درسال تحصیلی جاری ، شهرداری کرج کمک های خوبی به عرصه آموزشی استان البرز کرده است.
وی ، تجهیز 120 مدرسه به امکانات مناسب ورزشی و آموزشی برای تقویت باورهای دینی و ایجاد نشاط و شادابی دانش آموزان از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.
میروکیلی، بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی از اقدامات مدیریت شهری کرج برشمرد و گفت: دراین زمینه با دانشگاه شریف تفاهم نامه همکاری امضاء شده است.
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز به بیان انتظارات اصحاب رسانه از مدیریت شهری کرج پرداختند و خواستار توجه شهرداری به مشکلات رسانه ها شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار