تلاش کنیم تا نشاط و شادی در جامعه گسترش یابد

کد خبر: ۲۳۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 31 May 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: باید تلاش کنیم تا با اجرای طرح نشاط و شادابی اسلامی، این روحیه در جامعه بین خانواده ها و جوانان گسترش یابد.

به گزارش ایرنا، فاطمه اسکندری روز سه شنبه در آئین گشایش جشنواره گلاب گیری در پارک تندرستی منطقه 3 شهرداری کرج در فردیس، افزود: امیدوارم با استقبالی که از سوی شهروندان فردیس می شود، بتوانیم تاثیرگذار مثبتی در جهت ارتقاء سرانه های فرهنگی واجتماعی داشته باشیم.

وی افزود: افزایش روحیه نشاط و شادابی موجب افزایش امید به زندگی می شود دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید با تمرکز برروی برنامه های مختلف که موجب ایجاد انگیزه و تغییر روحیه زندگی در جامعه می شود تلاش های هدفمندی داشته و ازهمه ظرفیت ها در ابعاد فرهنگی ، هنری ، مذهبی و ورزشی در این زمینه بهره گیری کنند.

وی اظهار کرد: همه مسئولان و مدیریت شهری در راستای بهبود اجرای برنامه های فرهنگی به کمک شما شهروندان عزیز نیاز دارد هر گاه کاری به دست مردم و با مشارکت مردم سپرده شود این برنامه ها بهتر انجام می شود.

اسکندری افزود: شهرستان فردیس با جمعیت بالایی که دارد نیاز است چنین برنامه هایی استمرار داشته باشد اگر تاکنون آنطور باید و شاید برنامه ها و مراسمها برگزار نمی شده است امیدوارم طرح نشاط و شادابی اسلامی را برای فردیس ادامه داشته باشد تا بتوانیم این گونه خدمات را به مردم این شهرستان ارائه بدهیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: این تضمین نیازمند استقبال حضور پرشور شهروندان فردیس می باشد تا قوت قلبی برای همه مسئولان فردیس به ویژه اعضای شورای شهر کرج باشد.

اسکندری افزود: همه اعضای شورای اسلامی شهر کرج نگاه ویژه به شهرستان فردیس دارند اقدامات خوب و سازنده عمرانی و فرهنگی انجام شده ولی کمی و کاستی هایی وجود دارد که با کمک شهروندان و با همت مضاعف مسئولان شهرستان فردیس بتوانیم گامهای مثبتی را در جهت توسعه پایدار برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار