هیات والیبال مازندران در قهرمان‌پروری موفق نبود!

کد خبر: ۲۴۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 11 June 2016
پیشکسوت والیبال مازندران گفت: هیات والیبال استان در بخش کیفی سازی و قهرمان پروری متاسفانه موفق نبوده است.

تابناک مازندران/ بهزاد محمودی گفت: با وجود تلاش های انجام شده در بخش کمیت در والیبال استان از لحاظ کیفی سازی به دلیل مشکلاتی همچون بودجه و امکانات هنوز به جایگاه مناسبی دست پیدا نکرده ایم.

این پیشکسوت والیبالیست مازندرانی که  28 سال در عرصه والیبال مشغول به فعالیت است، ادامه داد: با توجه به موفقیت های تیم والیبال کشور در عرصه های جهانی مردم و نسل جوان استان نیز والیبال را به عنوان یک رشته ورزشی و پر طرفدار انتخاب می کنند.

مربی تیم لیگ برتری عمران شهرداری ساری  که در سال 94 به لیگ برتر راه یافته است، بیان کرد: والیبال استان به لحاظ کمیت توانسته کانون های خوبی را ایجاد و نیروی انسانی مناسبی را تربیت کند؛ با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های آموزشی که به طور متوسط هر ساله بین 7 تا 8 دوره بود برای مربیان استان سطح علمی مناسبی ایجاد شده است.

بازیکن سابق رده های جوانان و امید تیم ملی والیبال کشور تصریح کرد: هیات والیبال استان در بخش کیفی سازی و قهرمان پروری متاسفانه موفق نبوده است که عمده دلیل آن نبود امکانات و بودجه مناسب است.

وی با اشاره به اینکه هیات والیبال یک نهاد نیمه دولتی است و بودجه ای ندارد و فقط توسط دولت نظارت می شود، اظهار کرد: باید با جذب اسپانسرهای مناسب تیم های استان به اردوهای مناسب اعزام شده و بتوانند مقام های مناسبی کسب کنند.

این پیشکسوت مازندرانی که سابقه ده سال بازی در تیم های لیگ برتری را دارد، گفت: مازندران دارای پتانسیل بالا در رشته والیبال است و طی 30 سال گذشته یکی از ارکان اصلی تیم ملی بوده است و می طلبد هیات والیبال استان و مسئولین با توجه به این پتانسیل استان با قرار دادن امکانات و سخت افزار مورد نیاز والیبال استان به این ورزش کمک کنند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار