دستگیری سارق حرفه‌ای منازل مسکونی در گرگان

در تحقيقات تكميلی، سارق به ۳۱ فقره انواع سرقت از منازل مسكونی اعتراف کرد.
کد خبر: ۲۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 12 June 2016
جانشين فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: سارق حرفه‌‌ای منازل مسكونی با ۳۱ فقره سرقت در شهرستان گرگان دستگیر شد.
سرهنگ علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از انجام سرقت‌های متعدد منازل مسكونی سطح شهر گرگان و با توجه به گزارش‌های مردم، بررسی موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهی شهرستان گرگان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی دقيق جغرافيایی وقوع جرم، مأموران مطلع شدند كه اغلب اين سرقت‌ها در منازل واقع در منطقه‌ی مرفه‌نشين شهر اتفاق می‌افتد. با اعزام اكيپ‌‌های موتوری به‌طور منظم و گشت‌های نامحسوس در ساعات مختلف شبانه‌‌روز، در نهايت مأموران موفق شدند متهم را كه از سارقان سابقه‌‌دار گرگان بود را شناسايی و رفت‌وآمدهای او را زیرنظر بگیرند.
او با اشاره به دستگیری سارق در مخفیگاهش در عملیاتی منسجم، گفت: در بازرسی از منزل متهم تعداد زيادی كليد، گوشی تلفن همراه، طلا و جواهرات و انواع لوازم خانگی كشف شد.
جاویدان تصریح کرد: در تحقيقات تكميلی، سارق به ۳۱ فقره انواع سرقت از منازل مسكونی به شيوه‌ی كمين و زاغ‌زنی در كوچه‌‌های خلوت و منازل خالی از سكنه با استفاده از تاريكی شب اعتراف کرد. سپس با بازكردن قفل‌ درب‌‌ها به‌‌وسيله‌ی كليدهای متعدد، وارد ساختمان‌ می‌شد و به سرقت لوازم داخلی آن اقدام می‌کرد.
جانشين فرمانده‌ی انتظامی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ايام تعطيلات و آغاز سفرهای تابستانی، شهروندان در موقع ترک منزل حتماً از قفل بودن درِ ورودی ساختمان‌ اطمينان حاصل کنند و در صورت امكان، منازل خود را به جديدترين و به‌روزترين سيستم‌های امنیتی و هشداردهنده مجهز كنند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار