رفع معضلات ترافیکی در کرج مهمترین اولویت باشد

کد خبر: ۲۴۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 15 June 2016


رئیس شورای شهر کرج بر رفع معضلات ترافیکی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که کلانشهر کرج با آن مواجه است ترافیک بوده که باید تدابیر اساسی برای رفع این مهم اندیشیده شود.

وی افزود: متأسفانه معضلات ناشی از ترافیک روزانه بسیاری از مردم را درگیر کرده است و مشکلات بسیاری را برای آنان ایجاد می‌کند.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید اقدامات کارشناسی و دقیقی را برای رفع معضل ترافیک در کرج انجام دهیم، اظهار داشت: باید از تجربیات شهرهای موفق در حل معضل ترافیک بهره برده و با اجرایی کردن طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده اقدامات لازم در حل ترافیک را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه البته اقداماتی نظیر زوج و فرد کردن خودروها و ایجاد تقاطعات غیرهم‌سطح در این کلانشهر برای رفع معضل ترافیک انجام شده است افزود: این اقدامات هر چند در کرج انجام شده است اما هنوز نتوانسته پاسخگو باشد.

این مسؤول ارتقا و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را در کلانشهر کرج مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: برای اینکه بتوانیم در این حوزه خدمات بیشتری را به مردم ارائه کنیم باید ناوگان حمل و نقل عمومی را در کرج با افزایش رو به‌رو کنیم.

دادگو تأکید کرد: در این راستا همچنین ارتقای فرهنگ استفاده از اتوبوس و تاکسی در بین مردم نیز به عنوان یکی از مهمترین اقداماتی است که می‌تواند در کاهش معضل ترافیک تأثیرگذار باشد.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی در مسیر توسعه خدمات رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دهیم خاطرنشان کرد: البته توسعه خدمات باید به صورت یکسان در تمامی مناطق توزیع شود و مناطق کم برخوردار از اولویت‌های مسؤولان برای ارائه خدمات در نظر گرفته شود.

دادگو افزود: متأسفانه برخی از مناطق این شهرستان کمترین امکانات را دارند لذا لازم است تا تمامی مدیران در دستگاه‌های خدمات‌رسان براساس اولویت‌ها خدمات را در این مناطق با رشد و توسعه همراه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار