تاکید استاندار یزد بر ایجاد مجموعه های فرهنگی، تفریحی برای سالمندان

استاندار یزد بر رسیدگی به امور سالمندان تاکید کرد و گفت: ایجاد مجموعه های فرهنگی ، تفریحی برای سالمندان استان ضروری است.
کد خبر: ۲۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 15 June 2016
به  گزارش «تابناک یزد»، سید محمد میرمحمدی  در نشست شورای مشارکتهای مردمی مرتبط با سازمان بهزیستی استان افزود: باید علاوه بر مراقبت از سالمندان، آرامش و امید به زندگی را در آنها افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه کار در مراکز خیریه و ارائه خدمات به سالمندان و معلولان بسیار ارزشمند است
اظهار داشت: جمعیت درحال حرکت به سمت سالمندی است باید از هم اکنون نیازها و زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات به سالمندان فراهم شود.
استاندار یزد در ادامه با اشاره به اینکه در سازمان بهزیستی به کسانی واقعا کمک می شود که نیازمند هستند خاطر نشان کرد: بهزیستی استان در جلب نگاه خیرخواهانه به خوبی توانسته بستر و زمینه این خدمت را فراهم کند.
وی افزود : البته ضروری است مشخصات و اقدامات تمام مؤسسات خیریه و مجموعه هایی که تحت حمایت سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان هستند در سامانه ای جامع به ثبت برسد تا راه برای برخی سودجویی های احتمالی بسته شود.
میرمحمدی تصریح کرد: در حوزه آسیبهای اجتماعی نیز برخی از این آسیب ها مانند اعتیاد موجب نگرانی مسئولان شده که در این زمینه نیز سازمان بهزیستی برنامه های خوبی را اجرا کرده و سعی دارد جامعه را از این آفتها مصون نماید.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار