انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در میاندورود

کد خبر: ۲۴۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 17 June 2016
فرماندار میاندورود از کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام دو باند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندورود، ارسطو قادری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه مواد مخدر به‌عنوان چهارمین بحران در سطح بین‌المللی مطرح است، اظهار کرد: فقر، آلودگی محیط‌زیست و موضوع هسته‌ای از جمله مهم‌ترین بحران‌های دنیا براساس داده‌ها و برداشت‌های جهانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و دیگر کشورها با شعار و بهانه مبارزه با تروریست و مواد مخدر به برخی از کشورها از جمله افغانستان حمله کردند، افزود: هر چند شاهد کاهش این بلای خانمان‌سوز نبودیم بلکه روز به روز مصرف این مواد در دنیا درحال افزایش است.

فرماندار میاندورود یکی از آثار مصرف مواد مخدر را فروپاشی کانون خانواده دانست و تصریح کرد: همه نهادها و تشکل‌های مردمی باید پای کار بیایند تا مانعی برای روند رو به رشد این معضل بزرگ در جامعه باشیم.

این مسؤول اضافه کرد: کاهش کنترل فرزندان از سوی والدین، ضعف مهارت‌های ارتباطی، افزایش استرس، ضعف اعتقادات، عدم آموزش سبک زندگی از جمله عوامل افزایش مصرف مواد مخدر است.

 قادری با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 12 جلسه درباره مبارزه با مواد مخدر در شهرستان با هفتاد مصوبه برگزار شد، ادامه داد: کمیته‌هایی نیز در جهت شناسایی و رفع تهدیدات ناشی از مصرف مواد مخدر تشکیل شده است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر میاندورود از کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری 22 نفر و انهدام دو باند قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: از یک‌سال گذشته تاکنون 204 پرونده در این‌باره تشکیل و 14 مورد نیز طرح پیشگیری اجرا شد و 104 نفر برای درمان به مراکز سرپایی و 178 نفر هم در کمپ‌ها پذیرش شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار