سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:

تجارت یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: با وجود 300 کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کرمانشاه بخش تجارت است.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 28 June 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه نعمت الله حقیقی  با اشاره به وجود 300 کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق،اظهار کرد  : این یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کرمانشاه در بخش تجارت است. 
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه 963 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 240 واحد راکد، 212 واحد نیمه‌فعال و 141 طرح نیز نیمه‌تمام در استان شناخته شده است.
این مقام مسؤول برنامه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت را تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در سال‌جاری 50 واحد از 240 واحد تولیدی صنعتی که در استان دچار توقف کامل شده‌اند، قابل فعال‌سازی هستند.
حقیقی تصریح کرد: از ظرفیت مرتبط با اقتصاد مقاومتی در کشور که مبلغ 16 هزار میلیارد تومان است حدود 422 میلیارد تومان برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است. ا
وی رونق واحدهای صنعتی را از اولویت کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب هفت واحد صنعتی نیمه‌فعال و پنج واحد صنعتی غیر‌فعال وجود دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای راه‌اندازی واحدهای نیمه‌فعال در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است که نیمی از این اعتبار تا پایان سال جاری تامین می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار