ملت ولایی ایران اسلامی خواب مستکبران را آشفته کرد

کد خبر: ۲۵۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 01 July 2016

استاندار البرز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت: ملت ولایی ایران اسلامی خواب مستکبران را آشفته کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فردیس، سیدحمید طهایی دقایقی قبل در جمع مردم این شهرستان گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همان روزهای نخست آغاز مبارزات انقلابی ملت ایران تاکید فرمودند که استکبار جهانی و در رأس آنها رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اتحاد و همدلی مسلمانان را تحمل کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) خیلی زود ماهیت این رژیم منفور و کودک‌کش را درک و از این رژیم به عنوان یک غده و ویروس سرطانی یاد فرمودند و همه جهان به ویژه امت اسلام را به مقاومت در برابر این غده چرکین فراخواندند.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: خوشبختانه امروز شاهد آگاهی و بیداری جوامع اسلامی هستیم و این بیداری مدیون و مرهون آگاهی‌بخشی امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام عظمای ولایت است.

طهایی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران الگویی برای همه ملت‌های رنج دیده و ستم‌کشیده و آزادی‌خواهان جهان است، گفت: به فضل الهی بار دیگر این مردم به میدان آمده و آگاهی و بیداری و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی حضور گسترده مردم استان البرز و به ویژه شهرستان فردیس در راهپیمایی روز جهانی قدس را غرورآفرین توصیف کرد و افزود: گزارش‌هایی از فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان البرز داریم حاکی از این است که در تمام نقاط این استان امروز فریاد مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده است.

استاندار البرز بیان داشت: حضور گسترده مردم استان به همراه دیگر ایرانیان در راهپیمایی امروز به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران هرگز دست از اصول و آرمان‌های اصلی خود به ویژه حمایت معنوی از مظلومان عالم به ویژه امت اسلام بر نمی‌دارند.

طهایی تصریح کرد: این مردم امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر خواب مستکبران جهان را آشفته کردند.

وی متذکر شد: تا زمانی که این اتحاد و همدلی در میان مردم ما و همراهی مردم و مسؤولان وجود دارد، احدی توان تعرض به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار