مجلس طی روزهای آینده در مورد حقوق‌های نجومی تصمیم‌گیری می‌کند/ منابع تأمین حقوق‌ها دولت است

کد خبر: ۲۵۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 02 July 2016
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه ‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس طی روزهای آینده در مورد حقوق‌های نجومی تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: منابع تأمین این حقوق‌ها دولت بوده است.

عبدالله رضیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به انتشار فیش‌های نجومی حقوق و تصمیم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در بخش دولتی قانون نظام هماهنگ پرداخت وجود دارد.

وی افزود: مجموعه‌ای که در بدنه دولتی فعالیت دارند مصون از فیش‌های سرسام‌آور و نجومی هستند که این روزها حتی مردم جامعه را نگران کرده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه ‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل در زمینه فیش‌های چند 100 میلیون تومان دریافتی حقوق به بخش‌هایی باز می‌گردد که تقریبا به صورت شرکتی اداره می‌شوند و معتقدم به نظر می‌رسد تاکنون در این بخش‌ها غفلت ایجاد شده و برخی افراد غافل بودند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برای این مجموعه‌ها اعضای هیأت مدیره در تعیین حقوق‌ تصمیم‌گیرنده هستند، بیان کرد: ولی چون منابع تامین این حقوق‌ها دولت است شرکت‌ها باید حتما رعایت مسائل بیت‌المال را در نظر می‌گرفتند.

رضیان ادامه داد: مجلس هفته آینده در مورد مسئله پرداخت حقوق نجومی تصمیم‌گیری می‌کند هر چند کمیسیون اصل 90 و هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسات مختلف داشتند ولی منتظر تصمیمات مجلس در این زمینه هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد احتمال باز پس‌گیری حقوق‌های نجومی از سوی برخی مسؤولان و بازگشت آن به بیت‌المال، گفت: اگر با تصمیمات مجلس موضوع باز پس‌گیری حقوق‌ها لحاظ شود باید این امر را به سازمان‌های نظارتی و بازرسی واگذار کنیم تا براساس بهره از مکانیزم‌های مختلف حق بیت‌المال بازگردانده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار