بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی در قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی با صدور بيانيه اي از حضور گسترده مردمي در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد.
کد خبر: ۲۵۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 03 July 2016
جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی با صدور بيانيه اي از حضور گسترده مردمي در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد.
به گزارش تابناک آذربایجان غربی جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی در اين بيانيه آمده است:
روز جهاني قدس نمايشگاه اراده توده هاي مردم عليه جبهه ستم است. ديروز در روز جهاني قدس توده هاي دهها  ميليوني مردم در سراسر جهان، نشان دادند كه فلسطين تنها نيست و فلسطين هرگز تنها نخواهند ماند. ديروز نمايشگاه غيرت بود. غيرت ديني، غيرت انساني و غيرت آزادگي. ديروز مردم آمدند تا لبيك به فرياد بلند و مكرر "هل من ناصرا ينصرني " مظلومان فلسطين گفته باشند. ديروز مردم آمدند تا ستم با همه اعوان و انصارش و با همه سياست هايش را رسوا سازند. ديروز آمدند تا نشان دهند كه اسباب خدايند براي تسريع در تحقق سنن الهي در نابود سازي باطل و ظلم. ديروز امدند تا فرياد يكي سازند و " واعتصوا بحبل الله جمعيا ولا تفرقوا" را مصداقي بزرگ باشند. 
جمعيت دفاع از ملت فلسطين  استان آذربایجان غربی،  سرايش ترانه وحدت امت در روز جهاني قدس را در رمضان 1395 را سپاس گفته و آن حضور شكوهمند را سلاح كارآمد مردم در نابودي رژيم اشغالگر، نامشروع، سفاك و نژاد پرست صهيونيستي و رژيم هاي مرتجع و منافق منطقه مي داند. بي ترديد روز قدس نبايستي در روز قدس بماند، روز قدس روز تبيين برنامه ها و سياست هاي ضد صهيونيستي امت است و همچنان كه صهيونيست ها جنايت را در سرزمين قدسي فلسطين و قدس شريف مكرر مي كند فرياد حمايت امت از فلسطين و قدس شريف نيز بايد مكرر شود. آفرين بر غيرت و حميّت شكوه آفرينان روز جهاني قدس. 
جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار